Otteluseuranta: 8.5.2012 - Päivä 5

  • 142 677
  • 856
Tila
Viestiketju on suljettu.

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Kiekko oli maalissa mutta tätä ei varmasti näkynyt kuvista, joten näillä mennään.

Syöttö oli kyllä upea.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Hhuhuh! Ennen hidastuksia olin satavarma, että siellä oli. Sen verran syvälle maalin sisään Vehanen valui ja mitä tuohon Jokiseen tulee niin...
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hieno takakarva Komarovilta. Tuo Pyörälä ottaa kohta koukkujäähyn.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Siis oliko se Granlund joka haki kakkossyöttöä Sveitsin maaliin? Aika jäätävä syöttö...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mikke pelasi kyllä todella paskasti tuon läpiajoon johtaneen tilanteen.
 
Melkein toivoin, että olisi tehnyt - oli sen verran komea syöttö. Komeasti otti Lehtonen kiinni.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiekko oli maalissa mutta tätä ei varmasti näkynyt kuvista, joten näillä mennään.

Syöttö oli kyllä upea.

No ei kyllä välttämättä ollut maalissa. Kun Lehtonen nousi kiekko oli paikallaan maaliviivan tällä puolella. Perseestäkö sillä tuli käsi joka veti kiekon takaisin maalista ja pysäytti siihen?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Granlund ykköseen näköjään
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Granlund Filppulan ja Koivun kanssa nyt, jes!
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Kiekko oli maalissa mutta tätä ei varmasti näkynyt kuvista, joten näillä mennään.
Samaa mieltä. Ylen kuvasta näytti että kiekko tuli hyvän matkaa taaksepäin kun Lehtonen tippui maalin sisään. Ylhäältä ei kyllä voinut nähdä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Vittu mä diggaan Sveitsin pelistä!!
 

scholl

Jäsen
Hienoa, että Suomella on tällaisia "faneja". Taidat kaikesta päätellen olla kallellaan länteen?

Tottakai olen kallellaan länteen. Olin jo kova Reaganin fani aikanaan kun muut koulussa kannattivat Neuvostoliittoa ja Gorbaa. Enkä ole Suomen fani. Täällä saa kannattaa ketä tahtoo.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sanokaa mitä sanotte, mutta minusta on hienoa kun nuo takavuosien heittopussimaat tarjoavat hienon vastuksen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös