Mitä järkeä lyödä vetoa jos tienaa miljoonia?Han heter Rasmus och han spelar Svenska spel.
Tuomo Ruutu nevöfoget.Itselläni on tullut Youtubeen ehdotuksia monesta 2000-luvun turnauksien maalikoosteista. Jos vaikka miettii 2004 vuoden world cupia ja Ruotsi-ottelua, niin on rikos kaikkia kohtaan, että emme pääse todistamaan samanlaista turnausta ykkösmiehistöillä moneen vuoteen. Olisi hienoa nähdä miten Aho ja muut laittaisivat vastustajia solmuun. Tuohon aikaan vielä kamppailtiin vimmatusti ja meno oli roisimpaa. Maalibiisinäkin oli Deep Purplen Smoke on the water eikä mitään bileräppiä. Kunnon menoa ja meininkiä.
Mitä järkeä lyödä vetoa jos tienaa miljoonia?
Scott NiedermyerTuomo Ruutu nevöfoget.
Se tasoitusmaali Kanadaa vastaan oli kyllä henkeäsalpaavaa katsottavaa. En kehdannut silloin yöllä huutaa, vaikka mieli teki. Myös USA-pelissä se Jokisen maaliin johtanut sääntöjen vastainen karvaaminen ja ilman kypärää maskiin meneminen oli kunnon leijonameininkiä.Tuomo Ruutu nevöfoget.
Scott Niedermyer
Ei myöskään unohdu Väänäsen silkinpehmeät kädet syöttöön eräälle Saku Koivulle.
Minä huusin, kaverini kanssa keskellä yötä Malmilla sen maalin synnyttyä alkoi sellainen meteli kun karjuttiin vaan "TUOMO!!! TUOMO!!! TUOMO!!!"Se tasoitusmaali Kanadaa vastaan oli kyllä henkeäsalpaavaa katsottavaa. En kehdannut silloin yöllä huutaa, vaikka mieli teki. Myös USA-pelissä se Jokisen maaliin johtanut sääntöjen vastainen karvaaminen ja ilman kypärää maskiin meneminen oli kunnon leijonameininkiä.
Tic-tac-toe kylläHerran pieksut miten nätti maali Red Wingsiltä äsken. Huhhuh sentään.
Ymmärrän. Itse olin 13-vuotias juuri yläasteelle siirtynyt pikkupoika, joka ei uskaltanut herättää vanhempiaan.Minä huusin, kaverini kanssa keskellä yötä Malmilla sen maalin synnyttyä alkoi sellainen meteli kun karjuttiin vaan "TUOMO!!! TUOMO!!! TUOMO!!!"
Onneksi se oli tosiaan opiskelijakämppä Malmilla, siellä oli huudettu joskus ennenkin.
Me katottiin se peli opinahjon auditoriossa ja "salaa" juotiin kaliaa. Meteli oli kyllä melkoinen.Minä huusin, kaverini kanssa keskellä yötä Malmilla sen maalin synnyttyä alkoi sellainen meteli kun karjuttiin vaan "TUOMO!!! TUOMO!!! TUOMO!!!"
Onneksi se oli tosiaan opiskelijakämppä Malmilla, siellä oli huudettu joskus ennenkin.
Crosby yhden bongon päässä 1500. pisteen rajasta. Aikamoinen jätkä, edelleen. Sai juuri 90 pistettä kasaan tällä kaudella!