Wildhockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Boston Bruins
Itseasiassa nii muute on tainnu ollakki!Vissiin melkein joka kausi alkanut vähän tahmeasti Aholla?
Itseasiassa nii muute on tainnu ollakki!Vissiin melkein joka kausi alkanut vähän tahmeasti Aholla?
Toki tähän jotenki osaan samaistua, mutta toisaalta en. Niin kakspiippunen asia, mun nuoruudessa hehkutettii Selännettä, Kurria ja Koivua mut ne oli urheilu uutisissa tai sit seuraavan päivän il tai is lehissä. Maailma menny eteepäi ja nykyää uutisia näkee sielä täällä, joten toki se saattaa käymää aivoihin samat aiheet. Olipa taas hyvä vastaus..
Mikä oli ilme vaihtoaitiossa kun maali tuli? Kiinnostiko? Harmittiko? Huuteliko omalle veskalle haukkuja?Olihan taas maali, Laineen vika!
Vaikka kui oon Tps fani mutta aina ollu tosi kova Selänne fani. Selänne oli ensimmäinen puhdas sniper mitä Suomelta löyty. Sen jälkeen niitä ei ole tullut ja muistan ku Selänne joskus 2000-luvun alussa puhu siitä että kun junnut opetetaan kaikki pelaamaan joukkuepeliä ja heidän erikoistaitoja ei erikseen lähetä koulimaan. Siihen aikaa sentää löyty vaikka mitä suomesta, esim Lehtinen. Barkov luultavasti tulee olemaan seuraaava suomalainen selken voittaja kuhan pääsew floridasta poies. Liikaa offtopocia. Anteeks modet.Tuo Teemun tulokaskausi oli kyllä melkosta. Aika monessa kämpässä starttas varmaan aamut teksti-tv:n sivulla 235 ihan vaan tuon takia.
Toki, en ollut fani edelliskaudella, eikä tuo 90-luvun alun Jokeri-ilmiö varmasti kaikille herkkua ollut. Sitäkin kyllä tuutattiin ulos medioissa. Lajin kannalta hyvä juttu, jos taas kuulu eri leiriin saatto kenties nyppiäkin. Ittekin olin enempi Tepsiin päin kallellaan tuossa hegemoniassa. Eikä saanut Teemu kuninkaallista vastaanottoa Porin Isomäessä tammikuussa 1995 kun Jokerit työsulkukaudella vieraili.
Peliuran jälkeen sitten jotain juttuja jotka hieman pienentäneet miehen auraa. Mutta toki olin vielä 2007 Stanley Cup-jahdissa ja 2014 Sothissa semisti fanipoika.
Tulokaskausi, Selänne&Kariya - JA 2 maalia puolivälierässä Ruotsin verkkoon Naganossa -98. Kun Lainekin räppää vuoden päästä kisoissa jonkun Venäjän, Kanadan tai Ruotsin kumoon niin aika moni heitteri muuttuu palvovaksi fanipojaksi.
Veti kaikkia turpaan ja lähti pelaa fornitee.Mikä oli ilme vaihtoaitiossa kun maali tuli? Kiinnostiko? Harmittiko? Huuteliko omalle veskalle haukkuja?
Nonii tääki vielä! Se pilaa niiku kaikki!Granlund ei ihan saanu pelattua Tampan maalille asti. Laineen vika!
Eikös nämä otteluketjut ole muutenkin vähän lepsumpia "linjaltaan".Vaikka kui oon Tps fani mutta aina ollu tosi kova Selänne fani. Selänne oli ensimmäinen puhdas sniper mitä Suomelta löyty. Sen jälkeen niitä ei ole tullut ja muistan ku Selänne joskus 2000-luvun alussa puhu siitä että kun junnut opetetaan kaikki pelaamaan joukkuepeliä ja heidän erikoistaitoja ei erikseen lähetä koulimaan. Siihen aikaa sentää löyty vaikka mitä suomesta, esim Lehtinen. Barkov luultavasti tulee olemaan seuraaava suomalainen selken voittaja kuhan pääsew floridasta poies. Liikaa offtopocia. Anteeks modet.
Tää peli on kyllä ollu suht tylsää, ei saa oikee fiilistä kohilleeEikös nämä otteluketjut ole muutenkin vähän lepsumpia "linjaltaan".
Pahuksen vähän maaleja tulee. Tylsäksi käy.
Oho meni av maaleissa jaetulle sijalle Nashin kanssa, siis sen oikean Nashin.Oho. Atkinson alkaa heräillä.
Oho meni av maaleissa jaetulle sijalle Nashin kanssa, siis sen oikean Nashin.
Eiku se on Kukkonen sielä, on vaa valepuvussa nääs.Foligno syö kiekkoa kuin KukkosLasse keväisin.
Näittekö mitä Laine teki?
Tarkennetaa nyt vielä sen verran että Ri.Nashin kanssaVoi morjens mitä maaljeja
Tarkennetaan ny vielä, että sen oikean R.Nashin kanssa tasoihin meni.
Juu ei tehnyt mitään muuta. Vittu miten paska.Katsoi maalia aitiopaikalta?
Juu ei tehnyt mitään muuta. Vittu miten paska.