Otteluseuranta 8.–9.2.2021

  • 6 895
  • 128

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Toki tähän jotenki osaan samaistua, mutta toisaalta en. Niin kakspiippunen asia, mun nuoruudessa hehkutettii Selännettä, Kurria ja Koivua mut ne oli urheilu uutisissa tai sit seuraavan päivän il tai is lehissä. Maailma menny eteepäi ja nykyää uutisia näkee sielä täällä, joten toki se saattaa käymää aivoihin samat aiheet. Olipa taas hyvä vastaus..

Tuo Teemun tulokaskausi oli kyllä melkosta. Aika monessa kämpässä starttas varmaan aamut teksti-tv:n sivulla 235 ihan vaan tuon takia.

Toki, en ollut fani edelliskaudella, eikä tuo 90-luvun alun Jokeri-ilmiö varmasti kaikille herkkua ollut. Sitäkin kyllä tuutattiin ulos medioissa. Lajin kannalta hyvä juttu, jos taas kuulu eri leiriin saatto kenties nyppiäkin. Ittekin olin enempi Tepsiin päin kallellaan tuossa hegemoniassa. Eikä saanut Teemu kuninkaallista vastaanottoa Porin Isomäessä tammikuussa 1995 kun Jokerit työsulkukaudella vieraili.

Peliuran jälkeen sitten jotain juttuja jotka hieman pienentäneet miehen auraa. Mutta toki olin vielä 2007 Stanley Cup-jahdissa ja 2014 Sothissa semisti fanipoika.

Tulokaskausi, Selänne&Kariya - JA 2 maalia puolivälierässä Ruotsin verkkoon Naganossa -98. Kun Lainekin räppää vuoden päästä kisoissa jonkun Venäjän, Kanadan tai Ruotsin kumoon niin aika moni heitteri muuttuu palvovaksi fanipojaksi.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Heh. Carolinan tasoitus aivan yhtä seko pomppu kuin CBJ johtomaali. Mutta taas noita pakkien paskoja avauksia (Kukan), josta koko tilanne lähti.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienoja räkämaaleja kyllä. Ja eiköhän tämäkin Laineen piikkiin mene, seisoi kuitenkin selkä suorana edellisessä vaihdossa.
 

Wildhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boston Bruins
Tuo Teemun tulokaskausi oli kyllä melkosta. Aika monessa kämpässä starttas varmaan aamut teksti-tv:n sivulla 235 ihan vaan tuon takia.

Toki, en ollut fani edelliskaudella, eikä tuo 90-luvun alun Jokeri-ilmiö varmasti kaikille herkkua ollut. Sitäkin kyllä tuutattiin ulos medioissa. Lajin kannalta hyvä juttu, jos taas kuulu eri leiriin saatto kenties nyppiäkin. Ittekin olin enempi Tepsiin päin kallellaan tuossa hegemoniassa. Eikä saanut Teemu kuninkaallista vastaanottoa Porin Isomäessä tammikuussa 1995 kun Jokerit työsulkukaudella vieraili.

Peliuran jälkeen sitten jotain juttuja jotka hieman pienentäneet miehen auraa. Mutta toki olin vielä 2007 Stanley Cup-jahdissa ja 2014 Sothissa semisti fanipoika.

Tulokaskausi, Selänne&Kariya - JA 2 maalia puolivälierässä Ruotsin verkkoon Naganossa -98. Kun Lainekin räppää vuoden päästä kisoissa jonkun Venäjän, Kanadan tai Ruotsin kumoon niin aika moni heitteri muuttuu palvovaksi fanipojaksi.
Vaikka kui oon Tps fani mutta aina ollu tosi kova Selänne fani. Selänne oli ensimmäinen puhdas sniper mitä Suomelta löyty. Sen jälkeen niitä ei ole tullut ja muistan ku Selänne joskus 2000-luvun alussa puhu siitä että kun junnut opetetaan kaikki pelaamaan joukkuepeliä ja heidän erikoistaitoja ei erikseen lähetä koulimaan. Siihen aikaa sentää löyty vaikka mitä suomesta, esim Lehtinen. Barkov luultavasti tulee olemaan seuraaava suomalainen selken voittaja kuhan pääsew floridasta poies. Liikaa offtopocia. Anteeks modet.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vaikka kui oon Tps fani mutta aina ollu tosi kova Selänne fani. Selänne oli ensimmäinen puhdas sniper mitä Suomelta löyty. Sen jälkeen niitä ei ole tullut ja muistan ku Selänne joskus 2000-luvun alussa puhu siitä että kun junnut opetetaan kaikki pelaamaan joukkuepeliä ja heidän erikoistaitoja ei erikseen lähetä koulimaan. Siihen aikaa sentää löyty vaikka mitä suomesta, esim Lehtinen. Barkov luultavasti tulee olemaan seuraaava suomalainen selken voittaja kuhan pääsew floridasta poies. Liikaa offtopocia. Anteeks modet.
Eikös nämä otteluketjut ole muutenkin vähän lepsumpia "linjaltaan".

Pahuksen vähän maaleja tulee. Tylsäksi käy.
 

Wildhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boston Bruins
Teräväväinen terävänä päätti antaa ps :D

Ja aikaa tyylikäs viimestely!
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nätti veivi. Ja eikö ollut Laineen paremmaksi tekemä pelaaja? Eiku vittu Laine ei ollut kentällä samaan aikaan sohlaamassa oman tiimin peliä.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Foligno syö kiekkoa kuin KukkosLasse keväisin.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näittekö mitä Laine teki?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös