Mainos

Otteluseuranta 8.–9.10.2022

• 2 984
  • 72

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ylen tapa vittuilla Jussi Saariselle on kyllä aina yhtä hulvaton.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mikä homma?
Edellisessä erässä näytettiin "Jay Islander's NHL Archive" eli kuvaa Saarisesta 2000-luvulta. Aikoinaan MM-kisoissa omistettiin kokonaisia segmenttejä Saarisen toilailuilla, hienoa nähdä perinteen elävän.

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Parin pelin otannalla tuolla Benningillä on pitänyt sen verran kiirettä että mahtaa kauden lopussa olla miehekäs miinussaldo plakkarissa.

Controller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Onko joku jo kyselly noista laitamainoksista? Ei ole minun mielestä ledinäytöllä tehty vaan jollain videonkäsittely ohjelmalla ? Ei heijasta jäästä noita mainoksia ollenkaan. Jos on tehty tietokoneella, niin toimii ihmeen hyvin kun ihminen joka kattoo vaan kiekkoo ni tuskin ees ällyää.

Isaa

Jäsen
Ei ole minun mielestä ledinäytöllä tehty vaan jollain videonkäsittely ohjelmalla ? Ei heijasta jäästä noita mainoksia ollenkaan. Jos on tehty tietokoneella, niin toimii ihmeen hyvin kun ihminen joka kattoo vaan kiekkoo ni tuskin ees ällyää.
Selvästi tosiaan erikseen tv-kuvan päälle lisättyjä, kun nuo vaihtuvat mainokset näkyvät vain pääkameran kuvassa.

Kooki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Nuo laitamainokset, ja osa jäässä olevistakin(?), on tehty samalla tekniikalla kuin esim. uinnissa tai jenkkifutiksessa näkyvät viivat altaassa tai kentällä

Stonemaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New Jersey Devils, Tampa Bay Buccaneers
Aika vaikea tosta on Sharksin maalia painaa vaikka yritys on kova. Predators-pelaajien sijoittuminen ollut lopussa käytännössä virheetöntä ja Lankinen on hyvä maalilla.

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Kyllä nää Euroopan änäri pelit ovat väkisin väännettyä paskaa. Joskus olin Putin areenalla katsomassa ja en enää mee, hätinä viittii kattoo tv:stä.

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Tarunhohtoisesta puuttui vielä taru ja hohto. Mutta kausi käynnissä!

Sama. Ihmettelin miten pelintaso voi olla noin huonoa. Onko se syy, että kumpikaan jengi ei pelaa kotimaassaan, niin peli on tuollaista..
Mutta ku helpotkaan syötöt ei mee omille, niin huh huh.. Tunnelma hallissa oli huono. Eilen oli mun mielestä vähän parempi. No. Kausi on ainakin avattu. Jengit San Jose ja Nashville siirtyy takas kotiin maanantaina.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
MIN-DAL, tässähän on heti alusta ihan eri vauhti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy