98.5% jos en väärin laskenut. Päästettyjen maalien keskiarvo ennen tätä ottelua oli 0.66, nyt en jaksanut laskea lopullista.
98.5% jos en väärin laskenut. Päästettyjen maalien keskiarvo ennen tätä ottelua oli 0.66, nyt en jaksanut laskea lopullista.
Se on SIIINÄ se on SIIINÄ! Itkupotkuraivari on lyöty, Venäjän Malkin on lyöty, Glörytiimi on lyöty. Mahtavasti taisteli Boston. Sweep oh so sweet. Meneeköhän Crospi vielä itkemään tuomareille? It's Summer time. California summer baby.
Tulee muuten mielenkiintoiset olympialaiset, jos Niemi pokkaisi Vezinan, Rask Conn Smythen ja Rinne siihen päälle vielä. Kuka availee luukkua? :D
Torjuntaprosentti tosiaan tuo ja GAA 0.5 tai jos se jatkoaika lasketaan niin noin 0,43. Jokereitten Steve Moses twiittailee myös Raskin hyvään peliin liittyen.
Tuskin Raskia edes valitaan kisoihin. Ei sitä pahemmin taideta Suomessa arvostaa, ainakaan ne jotka valitsee pelaajia kisoihin.
Väitän, että TUUUUkkaa arvostetaan paljon enemmän kuin Niemeä.
Tähän vahva sama. Tuskin kukaan _suomessa_ arvostaa Niemeä sen enempää kuin Raskia.Väitän, että TUUUUkkaa arvostetaan paljon enemmän kuin Niemeä.
Eiköhän suomalaisille,muillekin kuin lätkän aktiivi seuraajille, valkene että Rask on tällä hetkellä kovin suomalaismaalivahti yhdessä Rinteen kanssa. Rask ja Rinne nähtäneen kisoissa.
kuulun niihin jotka eivät arvosta Niemeä.
Veikö se sulta muijan vai kusiko aamumuroihin?
Joo omiin mielipiteisiin on kaikilla oikeus, mutta kyllä ainakin allekirjoittanut iloitsee kaikista suomalaispelaajien onnistumisista, pelasi omassa suosikkijengissä tai ei, vitutti naama tai ei jne.
Hyvänä esimerkkinä heittäisin juuri Raskin. Jotenkin sellainen ylimielisen oloinen jätkä
Onhan se varmasti hyvä pelaaja kun saa pelata ykkösveskana änärissä, mutta siinä on vain jotain miksi en itse pidä hänestä. On niitä muitakin pelaajia. En itse jaksa esittää, että pitäisin hänestä vaan siitä syystä, että hän on suomalainen. Suomalaisuus ei ole muutenkaan mulle mikään syy pitää pelaajasta. Eikä muuten kansalaisuus vaikuta siihen. Tiedän, että suurin osa suomalaisista on näitä isänmaa, kiitos Suomi, 1939-45 tyyppejä, mutta itse en kuulu siihen porukkaan.
Veikö se sulta muijan vai kusiko aamumuroihin?
Kova suoritus Raskilta, mutta Bostonin puolustuspeli, jossa oli koko ottelusarjan ajan kolme omaa pelaajaa Raskin sivuilla ja edessä oli suurin syy siihen, että kova hyökkäyspelijoukkue Pittsburgh oli aseeton maalinteossa.
Kyllähän jatkoaika lasketaan mukaan.