Hifk fanien juttuja lukiessa pistää kyllä hymyilyttämään. Tappiolla ollaan pistämässä koko joukkue kiertoon, mutta sitten kun noustaan niin kaikki on taas niin hyviä. tämä siis näin kärjistettynä...
Mä luulen, että nyt on monella menossa vetolaput oikein. Itsekin tuli pistettyä IFK:n kahden maalin voittoa isolla Tapparan kautta. Moniko vielä puristelee Bluesin takia?
nimim. HPK:n tasoitusta odotellessa.
Mitä on tapahtunut Tom Koivistolle? Aivan hukassa koko pelin ajan.
Oho oho. Jokerit johti 3-2 ja vähän pelailin vaimon kanssa NHL:ää ja kas kummaa tilanne onkin 3-6! Melko tykitystä numerollisesti IFK:ltä ollut koko kolmas erä tähän asti.
Ollut hukassa koko kauden.Mitä on tapahtunut Tom Koivistolle? Aivan hukassa koko pelin ajan.
Ei puristella enää :)Mä luulen, että nyt on monella menossa vetolaput oikein. Itsekin tuli pistettyä IFK:n kahden maalin voittoa isolla Tapparan kautta. Moniko vielä puristelee Bluesin takia?
nimim. HPK:n tasoitusta odotellessa.
Ei vielä juhlita. IFK:n peleissä kun voi sattua ihan mitä vaan. Eiköhän tossa vielä Jokerit nakkaa alivoimalla maalin ja sitten ilman maalivahtia maalin päähän...Ei puristella enää :)
Pitkästä aikaa osui, jee.
Vai eikö se Rautakorpi vaan tajunnut ottaa maalivahtia pois.