Otteluseuranta 7.10.2008 Sm-Liiga

  • 37 005
  • 151

d2uce

Jäsen
Kohtalaisen heikosti pelasi Jokereiden puolustus ja junnukaksikko käytti tilanteen hyväkseen. Hieno maali.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Brennan nappaa pisteen, eli kannattaa pitää mies kaukalossa eikä lähteä hali-otteluun.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Brennan-Wärn-Keränen ! Hieno koko ketjun maali !
 

d2uce

Jäsen
Kankaanperä vetää Lahtea sukille, kaivellaanko kuittivihkoa esiin? Ja lujaa hei!
 

czerkawski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sidney Crosby, Penguins, Colorado, NYR
HIFK vie peliä nyt ja Janne Lahti loukkaantui. Yhtäkkiä ei taas näytä kovin hyvältä.
 

d2uce

Jäsen
Olipa käsittämättön aivopieru tuo Nielikäisen taklaus vaikkei mikään törkeä ollutkaan. Taisi Honkanen kysellä puhelinnumeroa tai muita kontaktitietoja. Tosin Nielikäinen lienee liian tärkeä mies popcorn/hodari -osastolle.

EDIT: Kuhdalta kohtalaisen jäätävä siirto Haveriselle reboundissa. Upeasti ratkaisu!
 

czerkawski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sidney Crosby, Penguins, Colorado, NYR
Ei muuta kuin sitten sitä kuuluisaa noutajaa perään.

Kunhan nyt tämän toisen erän selviäisi ilman takaiskumaaleja, niin kolmanteen erään olisi kivempi lähteä.

Haverinen 2-2. Jos nyt edes pysyisi näissä luvuissa. Ja Pasi hankkimassa täysin turha jäähyn josta maali tuli.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipas jäätävä passi Kuhdalta. Haverinen maalaa ja peli tasan. Ihmeellinen käänne pelissä.
 

miss blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Blues ekaa kertaa johtoon!

edit. Jasuhan se on alkanut töräytellä oikein kunnolla ketsuppipullosta! :)
 

d2uce

Jäsen
Jahas ja Espoossa Blues siirtyy 3-2 johtoon. Maalintekijänä ilmeisesti Jaakko Jaakko Jaakko Jaakko UUUUUHHHHLLLL-bäck.
 

Huilumestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hantta on nyt viimeiset 3 viikkoa puhunut että aletaan pelaamaan suoraviivaisemmin. Tulos: 2 min ylivoimalla saadaan aikaiseksi yksi ensimmäiseen pakkiin pysähtynyt laukaus. Tällä kertaa Tappara ei saanut maalintekopaikkaa joten kehitystä on havaittavissa. Jo seuraavalla ylivoimalla saadan itse maalipaikka?
 

czerkawski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sidney Crosby, Penguins, Colorado, NYR
Miltä tuo Lahden loukkaantuminen näytti, olen itse radion varassa?

Hyvään paikkaan Saarisen maali kyllä onneksi...

Polvensa loukkasi ja lähti linkuttaen suoraan pukukoppiin. Ei ollut taklauksessa hirveä vauhti mutta jäi kyllä ikävästi laidan väliin. Voi olla pahempikin, toivottavasti ei.
 

d2uce

Jäsen
En tapittanut tiukasti televisiota ja äänetkin on vaimennettuna, joten joutuu täältä utelemaan, että minkä takia Hanlon huusi naama punaisena kentälle? Petrellin selkä ehti näkökentässäni vilahtamaan Jokereiden maalin edistalla.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Miltä tuo Lahden loukkaantuminen näytti, olen itse radion varassa?

Ensiksi maalin takana noin puolentoista metrin päästä Rönnin nokan edessä kaksin käsin käännettään äijä katolleen ja jotain taisi jo siinä sattua. Ainakin lähti vaihtoon konkaten. Heti tuon perään Louhi teki maalin. Seuraavassa vaihdossa väisti Kankaanperän taklausta ja jo pyörähdysvaiheessa taisi polveen vihlasta ja mies jäihin ja suorinta reittiä koppiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös