No eipä Koskinen tuolle paljoa voinut, kun Russel tuikkaa kiekon omaan maaliin patjan yli.Mikko ottaa huikkaa
Aivan vapaasti antaa Edmonton vastustajan pelaajan seisoa maalin edessä ja tulos on ennakoitavissa.
Itse toivon, että Chicago menisi tästä jatkoon, että he eivät saisi mahdollisuutta Lafreniereen.Toivoisi kyllä että kumpikin joukkue menisi tästä jatkoon kun ei Lafreniereä soisi noille joukkueille eikä noilla puolustuksilla ole mitään palaa jotain Coloradoa vastaan mutta onhan tämä viihdyttävää kiekkoa kun kumpikin puolustus sekoilee jatkuvalla syötöllä.
Vähän epäilen, että Edmontonin puolustusta olisi erikseen ohjeistettu noin pelaamaan. Klefbom ollut ihan pihalla koko sarjan alusta alkaen ja muutenkin tuntuu, että koko viisikon puolustuspelaamisessa on erittäin suuria puutteita.Mitenhän ois Pennasen joukkueessa?
Itse toivon, että Chicago menisi tästä jatkoon, että he eivät saisi mahdollisuutta Lafreniereen.
Aina saa kyllä pelätä, kun Blackhawksilta lähtee veto viivasta. Valtaosa maaleista tainnut tulla ohjureista/ripareista.
Vähän epäilen, että Edmontonin puolustusta olisi erikseen ohjeistettu noin pelaamaan. Klefbom ollut ihan pihalla koko sarjan alusta alkaen ja muutenkin tuntuu, että koko viisikon puolustuspelaamisessa on erittäin suuria puutteita.
Ei tässä mitään round robineita tänään pelata...Columbus vs. Toronto kiinnostaisi, mutta siihen on vielä puolitoista tuntia aikaa ja nuo round robinin läpsyttelyt eivät jaksa kiinnostaa, joten muiden harrastusten pariin kai mentävä. Kaikkia varmaan kiinnosti tämä mielipide yhtä paljon kuin minua kiinnostaa em. pelit.
Itseasiassa en pitäisi tuota ihan paskana ajatuksena. Luulisi Babcockin onnistuvan hakkaamaan Edmontonin pelaajien päähän jonkinlaista rakennetta puolustuspeliin.Saattaa pian olla ettei Ken Holland voi vastustaa Mike Babcockin mahdollisuutta...