aatelisode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Kiitos. Anteeksi että koskaan epäilin ketään.
Mua tuo on vituttanut aina. Eihän se sitä yksin tehnyt, mutta Bettmanin johdolla NHL on noussut ihan uudelle tasolle. Ne lakot/työsulut siellä kai hiertää.
Eikös sama tapa ole ihan kaikissa urheilulajeissa?Samaa mieltä. Paska meemi tuo buuaus.
Laimeimmat buuaukset kymmeneen vuoteen
Eikös sama tapa ole ihan kaikissa urheilulajeissa?
Ööh. Häh?Eipä ole Vegas lähelläkään mitään finaaleja tai välieriä ensi kaudella.
Simpsonit ne vaan oli taas kerran oikeassa aikanaan.
'The Simpsons' predicted Stanley Cup would end up in Las Vegas | NHL.comMikäs juttu tämä?
Ööh. Häh?
Mä en vieläkään tiedä mistä hitosta sä puhut, mutta lue ylempi viesti.Ei nämä jutut kestä, kun porukka hajoaa. Tämä oli tähdenlento tai tuhkimotarina ja paluu arkeen saapuu.
Mistä näkee tota postgame show:ta yms? NHL:n virallisella sivulla ei videot taas toimi, yllätys yllätys.
Mä en vieläkään tiedä mistä hitosta sä puhut, mutta lue ylempi viesti.
Mutta miten se liittyi lainaamaasi viestiin?Siitä minkälaisia kertoimia mahtaisi saada, että Vegas ei ole esimerkiksi puolivälierissä ensi kaudella.
No ilmeisesti nyt niin, että kuvittelee Simpsonit-linkillä hakevani Vegasia mestariksi. Vaikka nimenomaan tuo pätkä jaksossa antaa kuvan juuri päinvastaisesta. Sitä en ymmärrä, miksi tuo on niin monessa paikassa luettu juuri Golden Knightsin mestaruudeksi.Mutta miten se liittyi lainaamaasi viestiin?