Otteluseuranta 7.–8.5.2022

  • 23 903
  • 533

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki kunnia Leinoselle ja Kuhdalle, mutta ovat he kyllä tylsiä selostajia. Tiedän, että peli on keskiössä, mutta voisi selostajakin tuoda edes vähän lisäboostia pelille.
Leinonenhan on varsin pirteä jos vertaa Tero Kainulaiseen. En osaa selittää, mutta mulla tulee Kainulaisesta aina mieleen vain pieru.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Tämä peli on näyttänyt ihan Tepsin pleijarikoosteelta Panthersin osalta. Ylivoima huumoria, omissa leikitään Orria ja tuomaritoiminta on timanttisesti Liigan tasolla.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Toka erä käänsi veskarien taiston, Samsonov nosti tasoa huimasti!

Jäähyjä alkoi onneksi tulla ihan ansiosta.

Florida puppeloi tuon nyt kyllä ihan itse!

Ja mitäs se Flyers nyt maksoikaan Floridalle, että ottivat tuon Girouxin tuonne sekoilemaan? Miten se voi olla noin helewetin huono, hidas ja hukassa? Heh, kai tuota voi kutsua 4H-kerhoksi…
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Onko muilla häikkää Viaplayn äänissä, vai hajosiko äänentoistolaitteistoni?

Edit: Studio ei kuulunut kun olin kerran selostuksen vaihtanut ämeriikäksi.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tuo Viikari joutaisi vilttiin, aivan surkeaa oman pään pelaamista.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Heei, yks erä kun meilläkin on maalivahti. Hienoo samsonov, nyt älä sula seuraavaan erään jookos.

Toka erä hienokseltaan panttereiden, mut tällä kertaa maalit toisinpäin. Mukavaa vaihtelua.

Mantha tänään(kin) todella hyvä. Vois melkeen heittää Detroittiin viel toisenkin ykköskiekan varauksen perästä jos jatkaa samaa rataa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
On muuten vittumainen kaveri tuo Mantha.

Pelaa siis helvetin hyvin, mutta helvetin ärsyttävää katsella, kun vetelee tuolla hammassuojat roikkuen on sitten peli päällä tai peli poikki.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oli muuten hauska vääntö. Mantalla kovasti asiaa tuomarille, joka näytti, että ei hätää, veitte 2-1 ja Mantan asia loppuu, hymy huulille. Aika vitsi. Ja Liigassa piti olla paskaa toimintaa?
 
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Tampereen Ilves
On muuten vittumainen kaveri tuo Mantha.

Pelaa siis helvetin hyvin, mutta helvetin ärsyttävää katsella, kun vetelee tuolla hammassuojat roikkuen on sitten peli päällä tai peli poikki.
Mä oon tota samaa asiaa manannut siitä päivästä lähtien ku se meille treidattiin (ennen en ole kiinnittänyt huomiota). Mitä ihmettä sä teet niillä suojilla jos ne eivät ole suussa, vaan jauhat niitä koko ajan ulkona suustas!? :/
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Kelasin että Floridan pelejä olisi hauska seurata poffien ajan, taitaa jäädä pelit lyhyeen tolla menolla. Caps vääntää kokemuksella tällä hetkellä tilanteet itselleen ja Ovie antaa naamapalmua jengille.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
On toi YLE:n selostus hirveää kuraa, ei mitään tunnetta. Yhtä hyvin voisi tuo kaksikko vetää vaalivalvojaisissa.

En nyt lähtisi noin kriittiselle linjalle.

Koska en tohdi. Mietin jo pari, tai montako-vuotta-siitä-nyt-onkaan, että Leinosella ei pitäs olla mitään asiaa kiekkoselostamoon. Mutta siellä sitä louhitaan vuodesta toiseen.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Kevyt koukku, mutta kotijoukkueen taskussa olevat tuomarit ei jostain syystä viheltänyt
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Turha itkeä jos ei jäähyä tule kun itse on ekassa erässä selvinnyt ilman jäähyä n. 10 poikkarista
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kohta pitäis tulla Comeback Cats kentälle, tai muuten ne on CumBack Cats.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
On kyllä järkyttävä peli playoffiks. 9 jäähyä jo tähän mennessä. Pelkkää katkoa koko homma jatkuvalla syötöllä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
On kyllä järkyttävä peli playoffiks. 9 jäähyä jo tähän mennessä. Pelkkää katkoa koko homma jatkuvalla syötöllä.
On kyllä kauheeta kun jäähyt vihelletään.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei voi mitään että joka kerta kun kiekko on Kuznetsovillaa, Ovechkinilla Bobrovskilla jne. niin tulee mieleen Venäjän sotiminen Ukrainassa.

Washington on inhottava vastus Floridalle, melkeinpä suosikki jatkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös