Unelmaveto aivan ylänurkkaan. Sitä ei olisi ottanut Samsonovkaan.Washingtonilla orastavaa maalivahtiongelmaa.
Unelmaveto aivan ylänurkkaan. Sitä ei olisi ottanut Samsonovkaan.Washingtonilla orastavaa maalivahtiongelmaa.
Mielummin Kibe kuin Mäkinen + Nemo.
Unelmaveto aivan ylänurkkaan. Sitä ei olisi ottanut Samsonovkaan.
Onko täällä Ylellä pakko roikottaa tätä Kuhtaa "kommentaattorina"? On kyllä heikko ulosanti tänäänkin.
Kiitos viestistäsi, oliko muuta. Montako kertaa oot itse ollut kommentaattorina.
Hilpeää kuin Kekkosen hautajaisissa.Tämä ylen selostaja kuulostaa yhtä innostuneelta kuin haukotus.
Jäähyjä ei kovin herkästi vihelletä näemmä.
Yleisön ääniä olisi hieno kuulla enemmän Ylen lähetyksessä.
Onkos Ylen kuvalaatu taas kuraa? Ainakin viimeset pari kertaa, mitä oon kattonut niin aika pikselimössöö. Ja siis en jaksa itte tarkastaa, kun kattelen Viaplayn sovelluksen kautta.Onko täällä Ylellä pakko roikottaa tätä Kuhtaa "kommentaattorina"? On kyllä heikko ulosanti tänäänkin.
Itsella Viaplay pätkii tänään taas todella rankasti. Netistä ei ole kiinni.On kyllä todella heikko kuvanlaatu YLE 2 HD vs Viaplay. Ajattelin että olis hauska kuunnella uudella NHL-selostajalla matsi, mutta ei tarvitse.
Mitä sieltä pitäisi tulla? Because it's the cup?Nyt ekaa kertaa katson "kunnolla" Ylen änärilähetystä ja pakko kysyä, että onko tosiaan niin, että aina mainoskatkolla tulee noita Ylen omia ohjelmamainoksia ja lasten kiekkovideoita?
Onkos Ylen kuvalaatu taas kuraa? Ainakin viimeset pari kertaa, mitä oon kattonut niin aika pikselimössöö. Ja siis en jaksa itte tarkastaa, kun kattelen Viaplayn sovelluksen kautta.
Mitä sieltä pitäisi tulla? Because it's the cup?
No esimerkiksi studiosta voisi tulla jotain kommenttia, tai sitten selostaja ja kommentaattori voisi käydä jotain tilanteita läpi tms.
Nämä NHL-matsit ovat näiden jatkuvien mainoskatkojen takia puuduttavaa katsottavaa, en muistanutkaan.
Ihan linjassa noiden paikallisten operaattoreiden tuotantojen kanssa. Erätauolla sitten analyysit. Ei tää niin vakavaa ole.No esimerkiksi studiosta voisi tulla jotain kommenttia, tai sitten selostaja ja kommentaattori voisi käydä jotain tilanteita läpi tms.
Nämä NHL-matsit ovat näiden jatkuvien mainoskatkojen takia puuduttavaa katsottavaa, en muistanutkaan.