Muistaakseni ensimmäisessä erässä blokkasi kädellään vedon viime pelissä, ja ei sitten pelannut viimeisessä erässä enää ollenkaan. Eli vaikka kokoonpanosta olisi löytynytkin, niin jonkin sortin yksikätinen olisi todennäköisesti ollut.Mikäs Bäckströmillä muuten on vai onko tullut joku yllättävä loukkaantuminen ihan hiljattain? Ainakin itseltäni mennyt ohi kokonaan tämä. Toivottavasti nyt auttaisi Pinguja voittaamaan.
Tää on kyllä ihan kauheeta. Mä olen edelleen traumatisoitunut 2010 kevään Montreal-sarjasta eikä psyyke oikein meinaa kestää...
Olikos tää perkele se sama vuosi kun Pens tipahti myös Halakille? Voi vittu, sain taas vatsahaavan. Gonchar tulee mun uniin ja silleen hyvällä tavalla.Halakin jumalmode nevö föget, mutta nyt on meidän vuosi. Let’s go Caps!
Juurikin sama vuosi kyseessä. Piti käydä tarkistamassa, ei pysty kaikkea sentään muistamaan. :DOlikos tää perkele se sama vuosi kun Pens tipahti myös Halakille? Voi vittu, sain taas vatsahaavan. Gonchar tulee mun uniin ja silleen hyvällä tavalla.