Kotona sitten poikki! Eikö näin?!?
Hiljaiseksi meni MSG:n lehtereet vikalla vitosella. Munaton esitys niin joukkueelta kuin kannattajiltakin.
Olli Määttä tänään loistava. Pensin puolustuksen nelonen ja seiska eniten hukassa jatkuvasti.
Todennäköisesti. Huomasin Määtän kentällä vasta 3. erän puolivälissä. Peruspakilta helvetin kelvollinem suoritus.
Entäs sitten tuo kun olin kuulevani yleisön buuauksia Nashille ja St.Louisille, kuulinkohan oikein? Tietynlaisia alisuorittajia toki kyseessä tässä vaiheessa sarjaa(Nash itseasiassa suht hyvin esillä, ei oo vaan uponnut), mutta omiin korviini suht erikoista katsomokulttuuria. :DHarvemmin se halli hurmoksessa on. Alakatsomot pukumiehet on liian kiinnostuneita juomaan shamppakaljojansa.
Kuulostaa varsin hassulta kun ottaa huomioon, että Pens veti toisessa erässä välillä neljällä pakilla ja Olli oli yksi niistä. Lisäksi jäi mieleen kun mestarillisesti tuli St. Louisin ja Richardsin 2vs1 karvasta ulos.
Entäs sitten tuo kun olin kuulevani yleisön buuauksia Nashille ja St.Louisille, kuulinkohan oikein? Tietynlaisia alisuorittajia toki kyseessä tässä vaiheessa sarjaa(Nash itseasiassa suht hyvin esillä, ei oo vaan uponnut), mutta omiin korviini suht erikoista katsomokulttuuria. :D
Entäs sitten tuo kun olin kuulevani yleisön buuauksia Nashille ja St.Louisille, kuulinkohan oikein? Tietynlaisia alisuorittajia toki kyseessä tässä vaiheessa sarjaa (Nash itseasiassa suht hyvin esillä, ei oo vaan uponnut), mutta omiin korviini suht erikoista katsomokulttuuria. :D
Harvemmin se halli hurmoksessa on.
Mutta ei kai voi olettaa, että katsojat tuntisivat säännöt kovin hyvin, kun kyseessä on vasta kaupungin neljänneksi suosituin joukkuepalloilulaji.
Rangers-faneja voi kutsua monilla haukkumanimillä, mutta lajista tietämättömyys ei näihin kuulu.
Kyseistä asiaa voisi varmaan yrittää verrata kotimaiseen katsomokulttuuriin, jossa pienestäkin omalle joukkueelle kohdistuneesta taklauksesta tai pikkutilanteesta huudetaan jäähyä.