Otteluseuranta 7.–8.2.2021

  • 21 625
  • 427

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Niin se tais puhjeta se Vanecekin kupla.

emmä tiiä. Mikäs noista neljästä nyt semmosia selkeitä molarin maaleja oli?

Ekassa pakit teki kaikkensa että Flyers varmasti saa sudittua sisään, tokassa pomppi ilkeesti ja siinä ehkä hiukan Vanecek pihalla kans, kolmas huikee pommi yläseen liikkuvasta maskista ja neljäs snaippaus riman juureen. Toka ja neljäs nyt ehkä semmosia mitkä huippupäivänä voi ottaa, mutta en mä jaksa haukkua molaria noista. Flyers on vaan ollut veemäisen tehokas ja vääryydellä voittavat, kuten Capitalsin vastustajat aina.
 

astraljava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Jyp
emmä tiiä. Mikäs noista neljästä nyt semmosia selkeitä molarin maaleja oli?

Ekassa pakit teki kaikkensa että Flyers varmasti saa sudittua sisään, tokassa pomppi ilkeesti ja siinä ehkä hiukan Vanecek pihalla kans, kolmas huikee pommi yläseen liikkuvasta maskista ja neljäs snaippaus riman juureen. Toka ja neljäs nyt ehkä semmosia mitkä huippupäivänä voi ottaa, mutta en mä jaksa haukkua molaria noista. Flyers on vaan ollut veemäisen tehokas ja vääryydellä voittavat, kuten Capitalsin vastustajat aina.

Haha :D Jep, totta turiset. En mä nyt oo kaveria sorakuopalle roudaamassa, tuntuu vaan et tyyppiä pidetään jonain Brodeurin uutena tukemiseksi. Sitä aattelin kuplalla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EP34

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Brenden Dillon heitti pyyhkeen jäälle :D
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Voiskohan Hartilla olla se homo -juttu? Se mitä nuo ameriikoissa kutsuu toisen kauden kiroukseksi. Mikä se sana olikaan?
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Haha :D Jep, totta turiset. En mä nyt oo kaveria sorakuopalle roudaamassa, tuntuu vaan et tyyppiä pidetään jonain Brodeurin uutena tukemiseksi. Sitä aattelin kuplalla.

jaaaa, käyppä vaik Capitalsin hfboardsilta bongailemassa Vanecek-huumaa.. siellä kaveri on tuomittu echl molariksi ja huudetaan ketä vaan muuta tolppien väliin, eli jotenkin iteltä mennyt tuo kupla vähän ohi :)
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hart vaikuttaa oikeasti välillä vähän siltä kuin ei kaikki olisi kunnossa, toivottavasti ei peluuteta "vamman" kanssa, joka vaan pahenee kauden edetessä.

Hyvin ottaa kuitenkin koppia siitä huolimatta. Toki voisi vetää god-modella, mutta 30 torjuntaa ja 4 päästettyä ei ole mikään katastrofi, kun vastassa ei ole mikään pilipali-joukkue.
 

astraljava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Jyp
jaaaa, käyppä vaik Capitalsin hfboardsilta bongailemassa Vanecek-huumaa.. siellä kaveri on tuomittu echl molariksi ja huudetaan ketä vaan muuta tolppien väliin, eli jotenkin iteltä mennyt tuo kupla vähän ohi :)

Just just, okej. Nii en mä tiedä, eikös se just palkittu jollain? EDIT: typo again, sorry uus tabletti
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Scott Laughtonille hattutemppu. 6-4 Flyers. Yksi hattukin lensi jäälle.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Anderson :D
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Laughton hattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös