Voi taivahan talikynttilät, nytkö sua masentaa jo joku aivan random NHL-pelikin? Mistä me nyt keksittäis sulle joku juttu, mitä voisit seurata ilman jatkuvaa vitutusta ja negatiivista masentelua?
Tuntuu että vaikka meen täältä lukemaan pullanpaistoketjua, niin sinä olet siellä murjottamassa että ei nää mun korvapuustit tuu kuitenkaan maistumaan miltään, ja jos meen testiketjuun kokeilemaan jotain, niin sinä olet siellä mököttämässä että voi vittu, nyt tästä fontista on tullut Times New Roman ja totta kai väri on punaista, tietysti, mä arvasin että tää menee pieleen. Vain Elämää -ketjussa oot kohta harmittelemassa että ihan varmana ne ei kuitenkaan laula Tommi Läntisen Via Dolorosaa, ja House of Dragonissa oot kohta kertomassa että mä niin tiesin ettei Larys Strong tule koskaan pääsemään rautavaltaistuimelle.
Melkein tekisi mieli laittaa sinut ignoreen, mutta en vielä tee sitä. Uskon sinuun! Sinä voitat vielä! Joku kerta sinäkin löydät jonkun asian, mikä ei ole perseestä ja eppää! Yhdessä me selviämme tästä!