Sä olet varmaan ihan tyytyväinen? Omat jo monesti menetyt kasvot ovat paljon tärkeämpi kuin Jokerit...Huhtalan korkea maila - ei maalia.
Kyllähän se selvästi meni maaliin Huhtalan huitaisusta.Se tarkastetaan ja uskokaa pois, hylätään. Vaikka se oli omskilaispakki, joka kiekon huitoi maaliin, ei Huhtala, tämä maali hylätään...
Sä olet varmaan ihan tyytyväinen? Omat jo monesti menetyt kasvot ovat paljon tärkeämpi kuin Jokerit...
Katsotaan jos vielä tarjotaan hidastuksia, mutta mun mielestä pomppasi pakin hanskasta...Kyllähän se selvästi meni maaliin Huhtalan huitaisusta.
Moi Tommi Kovanen. Yritä päästä yli.Tottakai olen. Tuo oksennus ei ansaitse minun silmissäni ikinä mitään arvostusta. Jos joku miettii miksi, kannattaa tutustua miehen uraan tarkemmin. Jotkut pelaajat vain...
Mä niin toivon, että Huhtala ratkaisee Jokereille mestaruuden. Ihan vaan sun suruksesi. Todella huono meininki sulla.Tottakai olen. Tuo oksennus ei ansaitse minun silmissäni ikinä mitään arvostusta. Jos joku miettii miksi, kannattaa tutustua miehen uraan tarkemmin. Jotkut pelaajat vain...
Mä niin toivon, että Huhtala ratkaisee Jokereille mestaruuden. Ihan vaan sun suruksesi. Todella huono meininki sulla.