Otteluseuranta 6.2 Avangard Omsk - Jokerit

  • 18 031
  • 180

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
2-2 Ihanaa
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Postilaatikko iskee taas!

e. ja tarkastellaan vielä, eiköhän tuo hylätä vielä...
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Oliko se Ossi ???!! 2-2!
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Se tarkastetaan ja uskokaa pois, hylätään. Vaikka se oli omskilaispakki, joka kiekon huitoi maaliin, ei Huhtala, tämä maali hylätään...
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Sä olet varmaan ihan tyytyväinen? Omat jo monesti menetyt kasvot ovat paljon tärkeämpi kuin Jokerit...

Tottakai olen. Tuo oksennus ei ansaitse minun silmissäni ikinä mitään arvostusta. Jos joku miettii miksi, kannattaa tutustua miehen uraan tarkemmin. Jotkut pelaajat vain...
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Mun mielestä näytti myös, että meni Huhtalan mailasta sisään. Huhtalan vilkaisu tuomaria kohti heti maalin jälkeen kielisi vähän samaa..
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos meni Huhtalan mailasta niin ei voida hyväksyä. Siltä se mielestäni näytti. Mutta saattoi mennä pakistakin. Kapasella kuitenkin pari paikkaa samassa vaihdossa ja niistä pitäisi tehdä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kyllähän se selvästi meni maaliin Huhtalan huitaisusta.
Katsotaan jos vielä tarjotaan hidastuksia, mutta mun mielestä pomppasi pakin hanskasta...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tottakai olen. Tuo oksennus ei ansaitse minun silmissäni ikinä mitään arvostusta. Jos joku miettii miksi, kannattaa tutustua miehen uraan tarkemmin. Jotkut pelaajat vain...
Mä niin toivon, että Huhtala ratkaisee Jokereille mestaruuden. Ihan vaan sun suruksesi. Todella huono meininki sulla.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
kylläpä kestää tarkistaminen...
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nopeasti katsottuna mielestäni ei osunut Huhtalan mailaan, toki tämä vain nopeasti silmäiltynä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Mä niin toivon, että Huhtala ratkaisee Jokereille mestaruuden. Ihan vaan sun suruksesi. Todella huono meininki sulla.

Ei ole pelkoa noilla käsillä.

Ei voi mitään, jotkut pelaajat vaan ovat niin oksettavia. Tuskin kovin moni haluaisi Lennart Petrelliäkään Jokereihin?
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Yhdistääköhän ne puhelut vielä käsin keskuksen kautta tuolla päin Venäjää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös