Otteluseuranta 6.–7.6.2019

  • 11 817
  • 197
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Blues jatkaa oma solidia peliään, jonka se löysi viime kotipelissä. Ei ole löytynyt toistaiseksi sellaisia muurinmurtajia Bostonilta, jotka voisivat nousta ratkaisemaan Bluesin idioottivarmassa omassa päässä. Esimerkiksi Pasternak on ollut aika saamaton vätys tässä sarjassa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tuolta näyttää argumenttien loppuminen. Tiedät hyvin että Bluesin pelaajilta on tullut jo kolme päähän kohdistunutta.

Edit. Sama meno kuin Sharksia vastaan jossa Pitrangelo teloi kyynärpäällä Pavelskin pään pelikunnottomaksi.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Lainamiehet Coyle ja Johansson Bostonin pelaajat.
 

Palsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, STL Blues, Jymy
Tuolta näyttää argumenttien loppuminen. Tiedät hyvin että Bluesin pelaajilta on tullut jo kolme päähän kohdistunutta.
Mitkä argumentit? Sä vaan itket täällä joka tilanteesta vaikka tuolla on huikee matsi menossa. Mahtavaa argumentointia btw
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ohhoh, estämisjäähy.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mitkä argumentit? Sä vaan itket täällä joka tilanteesta vaikka tuolla on huikee matsi menossa. Mahtavaa argumentointia btw
Kerään näkyville joka ainoan viheltämättömän tilanteen. Niitä on tullut niin paljon, että koen tämän tarpeelliseksi. Kun puhut ylilyönneistä, myös niitä on tullut.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Haistakaa nyt vittu! Voiko enää enemmän sukeltaa?
Aika tasan nuo on menneet. Olihan tuossa selvä kamppi Sundqvistille ja Boston melkein teki maalinki siitä. Itse en jaksa valittaa jäähyistä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Äläs nyt, mä tässä vaan vähän argumentoin
Tosi tosi vähän. Kunhan ilmennät mitä ihosi alta löytyy.

Bruinsilta paska ylivoima. Keskialueelta puuttuivat rytmit ja sininen oli helppo tukkia.
 

Palsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, STL Blues, Jymy
Aika tasan nuo on menneet. Olihan tuossa selvä kamppi Sundqvistille ja Boston melkein teki maalinki siitä. Itse en jaksa valittaa jäähyistä.
No vitsillä mä tuon heitinkin (vrt. ed. sivun 1. viesti). Turha noista on kenenkään ulista, kun tuomarit viheltää.
 
Nyt tarvitsisi Bruins hieman enemmän mielikuvitusta hyökkäyspeliin. Aika ennalta-arvattavia yrityksiä eikä tarpeeksi maskia molarin edessä.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Nyt tarvitsisi Bruins hieman enemmän mielikuvitusta hyökkäyspeliin. Aika ennalta-arvattavia yrityksiä eikä tarpeeksi maskia molarin edessä.

Blues on pelannut kyllä tehokkaasti Bostonin pois tekopaikoilta ja Binnington on hoitanut loput. Vaikea kääntää enää peliä, jos ei jotain erityistä buustia löydy Bostonilta. Kuka se ratkaisija voisi olla?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Marchand on pelannut aivan kammottavan huonosti. Huonommin kuin ykkönen keskimäärin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös