Ihan oikein se meni. Otti mailasta kiinni ja laittoi omaan kainaloonsa kun ne sinne maalin taakse meni.Minkä takia Daley sai jäähyn?? Onko tästä tullu sm-liiga, jossa jäähyt jaetaan vuorotellen ja molemmille pakko saada yhtä paljon jäähyjä pelin aikana?
Mun silmään otti kädellä siitä Devils-pelaajan mailasta kiinni. Saatoin kyllä nähdä väärinkin.Minkä takia Daley sai jäähyn?? Onko tästä tullu sm-liiga, jossa jäähyt jaetaan vuorotellen ja molemmille pakko saada yhtä paljon jäähyjä pelin aikana?
Samaan aikaan ei voi kuin antaa mad respectit tuolle rakkaalle O6-rivalille ja tavalle, jolla tohon pelitapaan sitoudutaan voittoja kairaten.Vittu että vituttaa wingsin peli. Vaikka kuin ois peli hallussa niin kukaan ei osaa tehdä maalia ja vastaavasti kaveri tekee tuosta noin kaks.
OK, missasin. Kattelin vaan et molemmat pötkötteli sielläIhan oikein se meni. Otti mailasta kiinni ja laittoi omaan kainaloonsa kun ne sinne maalin taakse meni.
Minun käsittääkseni tuo sääntö on nykyään juurikin niin, että jos kiekko on hallussa niin kiekollinen kaveri saa mennä siniviivan yli ihan miten vaan.Onks toi paitsiosääntö muuttunu tässä vuosien saatossa, että jos kiekollisella pelaajalla on kiekko hallussa, niin paitsiota ei vihelletä, vaikka luistimet olisi ennen kiekkoa siniviivan yli?
Jossain vanhassa NHL pelissä muistan, että paitsiot vihellettiin aina, vaikka kuinka oli kiekko lavassa.
Jep näin se on, taisi olla jo Nashin Columbus-vuosina käytössä kun muistaisin hänen tehneen siniviiva-spinoramansa jälkeen maalinkin. Kyllä tuo Reavesin tilanne mun mielestä oli paitsio, varmaan joku sekunnin oli ns. kiekoton ja siinä vaiheessa juurikin ajanut itsensä paitsioon.Minun käsittääkseni tuo sääntö on nykyään juurikin niin, että jos kiekko on hallussa niin kiekollinen kaveri saa mennä siniviivan yli ihan miten vaan.