Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jussi Silander, erikoistilannenero on totaalisesti pilannut pikkuleijonien erikoistilanteet.
Jussi Jokinen ja Kimmo KuhtaKetkä vitut noita erikoistilanteita hoitaa? Kenkää ja hyvin äkkiä.
En kyllä olis antanu sitäkään, huono-onninen törmäys jossa toinen on toista huonommassa asennossa ei ole rike.Kakkonen ihan oikee tuomio tuosta.
Juu, mutta ei taida olla saumaa enää antaa 0 jos menee tarkastamaan isoa alkuun?En kyllä olis antanu sitäkään, huono-onninen törmäys jossa toinen on toista huonommassa asennossa ei ole rike.
Nyt vasta alan ymmärtää miksi maailman helpoin tuottoisa bisnes eli Veikkaus joutuu irtisanomaan porukkaa.Onneksi laitoin just sata miljoonaa euroa Tšekin voitolle tilanteessa 5-2.
Pieni käytösrangaistus olisi paikallaan.Nauroin ääneen tuolle provosoivalle ilmeilylle!
Selkeää meemiainesta!Nauroin ääneen tuolle provosoivalle ilmeilylle!
No hei mie oon SaiPan miehiä. Ei tarvitse sanoa enempää.Älä nyt, JYPin kannattajana tulee jotenkin kotoisa olo. (YV-prosentin korkeus on ihan alkukauden perua, nykytaso vastaa tätä U20-joukkuetta)
"Näytänkö siltä että puhun sanaakaan englantia"Nauroin ääneen tuolle provosoivalle ilmeilylle!
Silander ainakin alivoimasta. Pelicansin ylivoima ja alivoima ovat olleet Silanderin johdolla ala-arvoisella tasolla useamman kauden.Kuka valmennuksesta vastaa erikoistilanteissa?
Alkaa pikkuhiljaa olla tulevaisuudessa.Oskari Saari menee eteenpäin melkein yhtä paljon kuin Juti.
Katoppa se uudestaan ja mieti hetki onko siinä Tshekillä mitään saumaa välttää tuota.En kyllä ymmärrä kuinka joku voi puolustella tuota Tsekkipelaajan päähän taklausta. Olisi voinut välttää tuon halutessaan mutta ei halunnut.
Teeppä itse samaKatoppa se uudestaan ja mieti hetki onko siinä Tshekillä mitään saumaa välttää tuota.
Tsekki vieläpä siirtää mailansa pois tieltä että ei osu sillä suomalaiseen.Teeppä itse sama