Otteluseuranta 5.–6.5.2017

  • 9 388
  • 111

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Se tässä kyllä harmittaa kun olin betsannut, että molemmat tekee kaksi maalia, mutta eihän Ducksit näytä saavan sitä yhtäkään. No aina ei voi voittaa.

Haha :Dd vieläkö miracle on ice?
 
Ei vitju... ei olis uskonu!
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Huh huh, nyt on Ducksilla etu.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Jes! Nyt vielä jatkoaikavoitto tästä niin seuraavassa ottelussa ratkaisu.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Kameralta katotaan...
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Mahtava sulaminen Öljyn junnuilta!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei saatana. Heräsin tuossa tunti sitten ja peli päälle, 3-0 ja ajattelin että katotaan ny silti kolmas erä vaikka peli ohi. No ei ollut.

Sairasta, mutta aikas jäätävä sulaminen Oilersin nuorilta.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ihan vaan vähän piti Kesler kiinni Talbotin jalasta. Pakki tosin sen sinne työnsi mutta onhan noita hylätty vähemmästäkin.

Oilersilta RaumanLukkomainen sulaminen ottelun loppuun. Ei noin voi pelata. Hieno nousu Ankoilta kyllä. Kokemus vastaan nuoruus. Tuossa se näkyy karulla tavalla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Nää Kreikan Jorgokset ja Kostakset nauraa mulle kun hypin tässä dösäpysäkillä tasajalkaa kännykkä kädessä.

IHANAA SAATANA!
 

Sputnikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Oilers
57 minuuttia oli hauska katsoa peliä. Sportsnetillä hyvä analyysi tuosta tasoitusmaalista. Keslerin vasen käsi pitää Talbotin mailaa ja Cam ei saa siirretyä sitä. Noh se on myöhäistä nyt ja kohta hermoja raastavaa jatkoaikaa. Nopea Ducks ratkaisu varmaakin ja minun viikonloppu pilalle
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Näköjään sit pitäs taas käydä edmontonis ryöstöretkellä..

Eipä vielä sitte hötkyillä, onhan tämä aivan uskomatonta kattoa jos Ankat viel voittais nyt :) Lets go Ducks!!!
 
Kumpihan tämän oikeesti voittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös