Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Hienoa elää aikakautta, jossa Suomessa lauletaan Yhdysvaltojen kansallislaulua eikä Neuvostoliiton.
"Anna Puustjärvi"...vittu mä en kestä, ja suomalaisia selostajia ja medioita kritsoidaan ulkomaalaisten pelaajien nimien oikeinlausumisesta ja -kirjoituksesta...
Joo Puustjärvi virallinen nimi, mutta käyttää Folke Westin tyyliin lyhyempää versiota sukunimestä.Eikös tuo kuitenkin hänen oikea nimensä ole vai mitä missasin?
Anna Puu oli yksin läpi, mutta kans of the freen kohdalla veti kyllä päätyplekseihin.
Et sitten ilmeisesti mitään, vaan minä olen se joka olen jotain missannut, koska on todiaan oikea nimi :DEikös tuo kuitenkin hänen oikea nimensä ole vai mitä missasin?
Tuo on vähän sama asia kuin Teppo Winnipegiä kutsuttaisiin Teppo Nummiseksi..."Anna Puustjärvi"...vittu mä en kestä, ja suomalaisia selostajia ja medioita kritsoidaan ulkomaalaisten pelaajien nimien oikeinlausumisesta ja -kirjoituksesta...
Mutta ei mielestäni kyllä kuuluttaja yltänyt ihan natiivin tasoiseen lausumiseen.Et sitten ilmeisesti mitään, vaan minä olen se joka olen jotain missannut, koska on todiaan oikea nimi :D