Otteluseuranta 5.–6.1.2025 (9. kisapäivä)

• 67 822
  • 2 247

Alejandro

Jäsen
Hienoa Tsekki! Ja sitten, mitä helvettiä tuolla oikein tapahtuu, vihelletään siis tsekkiläisille, kun voittivat Spartan, eihän nyt sentään? Alkaa mennä kohta tunteisiin tuo maa.
Eikö buuata vain tietylle pelaajalle? Vai onko kuulossani vikaa? Ajattelin sen liittyvän siihen kanadalaisen taklaukseen, josta lenti ulos.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Eikö buuata vain tietylle pelaajalle? Vai onko kuulossani vikaa? Ajattelin sen liittyvän siihen kanadalaisen taklaukseen, josta lenti ulos.
Johonkin taklaukseen tai jäähyyn tai johonkin liittyy kai. Kanadalaisetkin aika katkeria välillä, ihan kun eivät pääosin hyötyisi U20-kisoissa tuomareista itse.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Salmela sai turpaansa. Ihan kuin Ruotsi tänään.

Salmela antoi kaikkensa isänmaansa puolesta niillä avuilla mitä luoja on hänelle suonut.

"Eikä yhdeltäkään mieheltä ole enempää pyytämän" - Yogi Berra.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pääseeköhän sitä itse katkerana ihmisenä eroon Ruotsi-vihasta urheilussa?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Millaisilla suunnitelmilla palstalaiset hyökkäävät yöhön? Nukkumatta koko yö/peli läpitte vai unta palloon ja herätys pelin alkuun? :)
Tuskin tässä malttaa nukkua ennen peliä. Nyt pyörii töllöstä pronssimatsi ja kännykän näytöltä Thunder - Celtics.

Puol kahelta sit Magic - Jazz pyörimään kännykästä samalla kun venailee finaalin alkamista. 2:30 popcornit mikroon ja olen valmis.

Aamuysiksi sit totta kai samoilla simmuilla töihin. Onneks on lyhkänen vuoro :)

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei oikein näytä hyvältä tuolla Ruotsin penkillä. Kovin turhautunutta jo nyt?

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuskin tässä malttaa nukkua ennen peliä. Nyt pyörii töllöstä pronssimatsi ja kännykän näytöltä Thunder - Celtics.

Puol kahelta sit Magic - Jazz pyörimään kännykästä samalla kun venailee finaalin alkamista. 2:30 popcornit mikroon ja olen valmis.

Aamuysiksi sit totta kai samoilla simmuilla töihin. Onneks on lyhkänen vuoro :)
Missä vaiheessa suihkulähteeseen? Aamusuihku siellä ennen duunia?

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KouPa ( Kouvolan Paska)

Joo Sikorallehan nuo buuaa. Junttia toimintaa. On tullut tässä viime aikoina katsottua vähän liikaa South Parkia, niin mun on nykyään muutenkin vähän vaikeaa ottaa kanadalaisia vakavissaan, kun kuvittelen noille kaikille ne hassut päät ja äänet.

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, AC Oulu
Voi olla, että tässä hölmösti maalailen piruja seinille, mutta jotenkin tässä nyt näkyy merkkejä, että tässä ottelussa voi olla aika paljon hulinaa. Olis ehkä raitapaitojen kannattanut mennä videoille tuossa aiemmin

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy