Peltosen selittäminen tarttunut. Voi voi, ei sille enää voi mitään.Mitä helvettiä tuo Kiviharju höpöttää? Pystyttiin parantamaan hyökkäyspeliä kolmanteen erään? Eihän teillä ollut mitään hyökkäyspeliä.
Peltosen selittäminen tarttunut. Voi voi, ei sille enää voi mitään.Mitä helvettiä tuo Kiviharju höpöttää? Pystyttiin parantamaan hyökkäyspeliä kolmanteen erään? Eihän teillä ollut mitään hyökkäyspeliä.
Hyi vittu!Tää on 3v3 20 min erillä ratkaisuun asti
Oikeesti? Mä luulin et yks 20 minuuttinen ja jos ei tuu maalia ni mennään rankuille.3v3, 20 min eriä maaliin asti
Muutenki parantanut läpi turnauksen. Minäkin häntä olen haukkunut, mutta ollut lopulta aika hyvä.Kiviharjulle annettava arvostusta siitä että tuntuu hädänkin hetkellä olevan ainoa Leijona joka pystyy/uskaltaa rauhoittaa peliä omalla kiekollisella pelillään.
Kiviharjulle annettava arvostusta siitä että tuntuu hädänkin hetkellä olevan ainoa Leijona joka pystyy/uskaltaa rauhoittaa peliä omalla kiekollisella pelillään.
3vs3 on jatkoaika.Finaalissa jatkoerä 20min. 5v5. Näin selostaja sanoi välerä pelissä
Mielestäni valmennus huomasi että USA teki muutoksen ja teki sen myös itse, toki aika myöhään. Pidettiin kiekkoa omissa ja USA ei pysynyt enää träpissä ja siitä saatiin lopussa ne muutamat paikat.
Usa träpin lisäksi otti varsinkin painottaman laitamme kiinni ja pääsi iskemään jatkuvasti vastaan pitkillä hyökkäyksillä.
Jotta tulee ratkaisuMiksi pelataan 3v3 eikä vaan 5v5 jos kuitenkin täyspitkää eeää
Mikä mieskarkki! <3Seksikäs mies tämä keklu. Huokuu testosteroni, älykkyys ja karisma. Sytyn.
Mä kerron mielipiteeni. 20 min 5vs5 ja sit vaikka 5 min 3vs3 ja sit rankkarit.Oikeesti? Mä luulin et yks 20 minuuttinen ja jos ei tuu maalia ni mennään rankuille.
Leonard tekee työtään eli pelaa jääkiekkoa ja välillä räiskyy.Varmaankin liittyy siihen miten Leonard käyttäytyy kentällä, eikä siihen miltä hän näyttää kun hän tekee töitään? Omalla käytöksellään voi altistaa itsensä tietylle kritiikille.
Isoisä ainesta. Mutta ainoastaan @Patarouva voi kertoa oikean mielipiteen hänestä.Seksikäs mies tämä keklu. Huokuu testosteroni, älykkyys ja karisma. Sytyn.
Ainii, ei saanu tälläsii.
:)Jaa, tää onkin ihan jatkoerä eikä 3v3. Opetelkaa palstalla säännöt jooko?
Kai se teknisesti on hyökkäyspelin parantamista jos erän alussa saatiin yks veto ja erän lopussa kolme.Mitä helvettiä tuo Kiviharju höpöttää? Pystyttiin parantamaan hyökkäyspeliä kolmanteen erään? Eihän teillä ollut mitään hyökkäyspeliä.
En edes uskalla avaa jodelia, missä gloryhuntterit ovat ihan kujalla :D (toki myös itsekin, kujalla)Oikeesti? Mä luulin et yks 20 minuuttinen ja jos ei tuu maalia ni mennään rankuille.
No onhan se! Camaa!Onko se nyt 5v5 vai 3v3?
”Etsi itsellesi joku, joka katsoo sinua kuin Anni Jämsä puhuessasi jääkiekosta.”Anni <3
Vaimokin tykkää kaljuista...Seksikäs mies tämä keklu. Huokuu testosteroni, älykkyys ja karisma. Sytyn.
Ainii, ei saanu tälläsii.