Otteluseuranta 5.–6.1.2023 (9. kisapäivä)

  • 16 262
  • 559

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Silloin kun tuli niitä triploja ei osannut sillä tavalla edes varmaan arvostaa. Se oli oletus ja vähempi ei riittänyt. On se 2010 itselle se isoin, kun silloin parikymppisenä tuli käytyä melkein kaikki pelit ja meno pleijareissa oli huikeeta.
Ikäkin vaikuttaa. Bluesin mitali- ja menestysvuosina olin vielä sen verran nuori (8v ja 11v) että sillä tavalla vakavasti en vielä silloin seurannut tai sen arvoa sillä tavalla tiedostanut. Lähinnä sellaista lapsenomaista fiilistelyä. Siltä ajalta kun ihan tosissani aloin Espoota kannustamaan ja seuraamaan, niin saldo onkin melkein puhdasta sitä itseään, eli sama kuin SaiPallakin. Ei edes yhtään voitettua playoffs-sarjaa Liigan puolella, Mestiksessähän niitä pari taitaa olla.

@ForNever
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kiitos viesteistänne @hooceebruins sekä @Individual liittyen Aleksiin. Ne lämmittivät mieltä, etenkin kun ne ovat Teiltä.

Kiitos myös @Roger Moore kun tarkensit et Aki Pettevi Pävi pelasi 2 peliä Skoda Cupissa. Itse väitin että pelasi yhden.

Täällä onneksi ohjastetaan väärän tiedon jakajat metsälaitaan häpeämään. Saatan paleltua yöllä...

Toivottavasti tulee hyvä finaali. Voi olla kyllä Kanadan hallintaa.

Olen muuten nähnyt livenä hallissa kun Kanada voittaa junnujen mm-kultaa
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Minä pystyin katsomaan vuosien 2003 ja 2006 tapahtumat uudelleen vasta 2011 maailmanmestaruuden aikaan.

Syviä arpia edelleen sydämessä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Pronssipelin vuoristoradan jälkeen vaikea sanoa, mitä finaalilta odottaa. Ettei käy niin, että Tšekki pysyy alun mukana, kunnes Bedard (joku muu) lappaa sen maalin-pari heti kärkeen ja menee menojaan. Ellei tule Slovakia- pelin toisintoa. Pianhan se selviää.

Kanada luultavasti lyö 60 minuutin paineen, jolloin tšekkiläisveljet eivät saa tehdä itsestään pieniä, varsinkaan ekalla kympillä. 95-50, invidual effort, erikoistilanteet, goalie vs. goalie, siinähän ne.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Minä pystyin katsomaan vuosien 2003 ja 2006 tapahtumat uudelleen vasta 2011 maailmanmestaruuden aikaan.

Syviä arpia edelleen sydämessä.

Joo, omalta seuranta-ajaltani nuo ovat ne kaikkein katkerimmat tappiot. Voisi toki mainita Vancouverin olympiavälierän myöskin, hehe. Ei ollut enää edes katkeraa, vaan nöyryyttävää. Tšekki- tappioiden aikaan olin aavistuksen liian junnu, jälkikäteen pääsi perille näistäkin. Valitettavasti. Tietysti mielessä on vielä Rick Nash vastaan Pekka Saravo, hehheh.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Bedard takoo viisi pinnaa tänään.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Kanada sai jäähyn! Tuota ei ole näkynyt U20-finaalissa hirveän usein. Viime vuonna vain kerran, ja senkin olisi pitänyt olla rankkari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös