Otteluseuranta 5.–6.1.2021 (10. kisapäivä)

  • 59 955
  • 1 088

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Hyvä laukaus, mutta kiekko ei ollut lavassa.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Penaltii nyt!
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Sitä vähä niiku ajattelin, Ruuttu oli hyvä mantereen toisella puolella. Loukit vaa vei sit terän. Ajoin vähän sitä sillä takaa että tapahtuuko Lundellille samat? Tosin epäilen että ei. Fysiikkavalmennus ja voimavalmennus kehittyny Ruuttun ajoista aika paljon että kestävyys on aivan toista verrattuna siihen aikaan.

Tarkalleen mulla ei riitä näkemys analysoimaan Ruuttua. NHL oli miehen primen aikaan melko erilainen ja huomattavasti heikommin infoa Suomeen päätyi, käytännössä jo iän takia Ruuttu tuli "hiffattua" vasta miehen NHL-uran ollessa loppumaisillaan ja tätä Nordiksen kundia on ollut helppo seurata "pienestä pojasta" alkaen, siinä missä Ruuttu valmistautui NHL-pleijareihin mun syntyessä. Jos noita kahta pitäisi mun sen enempää vertailla, niin tekisin sen jonkun paskamedian palkollisena: vakavissaan ja uskottavasti en sitä pysty tekemään, mutta palkan takia jotain toki voisin kirjoittaa.

Ehkä Mikko Koivu olisi mun mielestä hyvä verrokki. Pitkä ura NHL:ssä, parhaimmillaan huipulla muttei ehkä aivan ehdottomassa kärjessä, liideriominaisuuksia keskimääräistä jamppaa enemmän, ura ei loppunut kun ei pystynyt olemaan enää top 6 hyökkääjä ja pystyy sopeutumaan sekä oman tasonsa laskuun että sarjan kehitykseen. Mitä tuolla loukilla hain oli enemmän sitä, että Lundell omaa kaikki ominaisuudet tehdä vastaavan uran terveenä pysyessään, sen enempää ottamatta kantaa miehen loukkaantumisherkkyyteen tai vastaaviin.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Hatakka hukkaa kiekon pahasti viivassa, onneksi Heinola polkee hyvin alas ja
saa vielämailansa laukauksen eteen.
 

Wildhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boston Bruins
Jalon ja Heinolan on pakko mennä naimisiin. Rakkaus tuntuu kukoistavan. Plus Piironen voi tulla kolmanneks lenkiks.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Mitä vittua se karvahattu nyt käy hakkaamassa siellä "meijän kartsaa" käsille. Eikös toi pitäis olla ihan selvä kakkonen..
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Makuuni karvauksesta voisi joskus päästä kiekonriistoille ja kiekollakin voisi saada jotain aikaan. Peilaan tätä esitystä sinne alkusarjapeleihin. Ei ole saanut samaa siirrettyä näihin matseihin lähellekään. Toivottavasti näyttää mulle kohta hauista
Niin, en tiedä mitä odotat, mutra mikään maaliruisku Helenius ei ole, pystyy kyllä hyvällä ulottuvuudellaan suojaaman kiekkoa ja on hyvä kulmapelissä, AVllä pystyy pelaamaan rohkeasti.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mitä vittua se karvahattu nyt käy hakkaamassa siellä "meijän kartsaa" käsille. Eikös toi pitäis olla ihan selvä kakkonen..
Päivänselvä kakkonen

Suomen välierän tuomarit olivat loistavia, nämä tänään ihan kujalla.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Osala elää jossain 80-luvulla. Siksi venäläisiä ei varata.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Perhanana, oli Suomen maali lähellä.
Selvä jäähyn paikkakin menee ohi.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Viro tappoi itsensä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös