Otteluseuranta 5.–6.1.2021 (10. kisapäivä)

  • 59 710
  • 1 088

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vauhtia on kuin Monzassa konsanaan
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kanada puolustaa todella huonosti.

En olisi mitenkään uskonut.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Tv mutella ja heräsin nokosilta 2erän puolivälissä. Ajattelin, että olenko laittanut pikakelauksen päälle ja kuinka paljon kanukit johtaa mutta ei, pelinopeus vs pronssipeli potenssiin 5000 ja kanada is not finland.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Hyvin kyllä Kanadan maalipaikkatuuri tasoittunut tässä finaalissa. Aivan totaalista ylionnistumista aiemmin kisoissa. Nyt kilisee tolpan ja ei pomppaa säkälläkään mistään.

USA on kyllä hyvä.
 

Snagari

Jäsen
Hyvin kyllä Kanadan maalipaikkatuuri tasoittunut tässä finaalissa. Aivan totaalista ylionnistumista aiemmin kisoissa. Nyt kilisee tolpan ja ei pomppaa säkälläkään mistään.

USA on kyllä hyvä.
Mietin itsekseni tuossa, kanukithan yllätti Suomen totaalisen housut nilkoissa. Isät vs pojat peli. Venäjä oli koko turnauksen toodella vaisu. Onko vauhti tullut jopa hieman yllätyksenä?
 

Jenn4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Kun Suomi lähti vikaan erään kahden maalin takaa-ajossa USAa vastaan, niin mulla oli luottoa että Suomi tulee tasoihin. Nyt kun Kanada lähtee samaa vastustajaa vastaan kahden maalin takaa-ajossa niin multa ei löydy samaa luottaa.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Nyt kun Kanada lähtee samaa vastustajaa vastaan kahden maalin takaa-ajossa niin multa ei löydy samaa luottaa.

Ei tuossa Kanadan pelissä ole samanmoista draivia kyllä, joukkueena pelaamisesta puhumattakaan. Jänniä juttuja nämä.
 

Wildhockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boston Bruins
Kun Suomi lähti vikaan erään kahden maalin takaa-ajossa USAa vastaan, niin mulla oli luottoa että Suomi tulee tasoihin. Nyt kun Kanada lähtee samaa vastustajaa vastaan kahden maalin takaa-ajossa niin multa ei löydy samaa luottaa.
Sama homma. Tuntuu että USA on saanu pelistä kiinni. Laittaa Kanadan ahtaalle. Ja tähän ei moni uskonu ennen peliä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Nytkö ne kanukit alkoivat sikailemaan?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Menikö tuossa selvä keihästys ohi? TSN ei ainakaan mitään uusintaa näytä.
Eikä TV5.

Olin aika varma, että kanukkien ohjaaja vetää kotiinpäin.

Olin väärässä, sieltä se tuli. Mitä siinä kävi?
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kanadassa koittaa maansuru pian. Toki, ei tämä finaaleissa mitään uutta ole näiden maiden välillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös