"Mitä ajattelet vuoden päästä odottavista kisoista?"
- Timo Kunnari -
"Toivottavasti et ole lähelläkään".
"Mitä ajattelet vuoden päästä odottavista kisoista?"
- Timo Kunnari -
Ei teillä oo muita ku Suski.IFKn muijjia kuitenkin :)
No tämä ei varsinaisesti selventänyt asiaa. Wikipedian mukaan tosiaan samassa paikassa joten uskotaan tässä kohtaa siihen.
"Lundell oliko tämä tyypillinen suomalainen joukkue täynnä suomalaista sisua"
- Timo Kunnari
Sen kunniaksi joku aika sitten IFKn pelissä näkyneet tykit
"Lundell oliko tämä tyypillinen suomalainen joukkue täynnä suomalaista sisua"
- Timo Kunnari
Noh, noh! Tuli Kiinasta puhelu... Tytär meni naimisiin 2014, juhlavieraissa oli muuan Tuomo Ruutu. Olihan hieno hetki tavata henkkoht kaveri joka laitto nippuun Niedermeyerin ja Brodeurin muutamassa WC:n matsissa. Ei näitä monta ole...Jos oikein laskin niin oli Ruudulle 13:sta mitali koko urallaan. Tähän päälle vielä Head & Shouldersin mainoskasvon kunnia!!!
Siinä olisikin seurajoukkueilla ihmettelemistä kun koko porukka linnottuisi yhdessä karanteeniin juhlimaan pariksi viikoksi :DOnx noi vielä karanteenissä ku Suomeen tulee? Eli jatkuuko bileet jossain ?
"Tunnen Pyyhtiän faijan ja hän on tehnyt sähkösuunnittelua mun taloon"
- Grönman
Kiitos Osku näistä kisoista ja analyyseista. Olit huikea!
Noh, noh! Tuli Kiinasta puhelu... Tytär meni naimisiin 2014, juhlavieraissa oli muuan Tuomo Ruutu. Olihan hieno hetki tavata henkkoht kaveri joka laitto nippuun Niedermeyerin ja Brodeurin muutamassa WC:n matsissa. Ei näitä monta ole...
Jep, Black Hawksin paidassa vanhoihin kuviin silloisille avopuolison pojille. Juttelitko Langerbrunnerille? Mulla myös Jagrin Pensin paita nimmarilla ja Paolo Maldinin AC:n paita.. Mun helmet!Mä nokitan, et vuosi sit joku Jamie Langenbrunner istu viereis pöydässä ja veti burgeria. Pyysitkö Tuomon nimmarin
Jep, Black Hawksin paidassa vanhoihin kuviin silloisille avopuolison pojille. Juttelitko Langerbrunnerille? Mulla myös Jagrin paita Pensin paita nimmarilla ja Paolo Maldinin AC:n paita.. Mun helmet!
Hemmetin hyvä analyysi!!Jos miettii kisojen all-starsia niin Lundell varmaan tulee olemaan se kolmas hyökkääjä siellä Cozensin ja Zegrasin kanssa. Maalivahtina tuskin on NHL/KHL/SHL-Piiroinen vaan Levi. Pakeista Niemelä saattaisi pisteiden puolesta päästä ja Heinola puhtaasti pelillisen antinsa ansiosta. Kuitenkaan molemmat ei siellä all-stars pakistossa ole, jos edes kumpikaan. Varmaan Byram ja York on pakiston pelaajat, mutta näen että suomalaisilla on mahdollisuus päästä all-starsiin.
Eli oma veikkaus on
Zegras - Lundell - Cozens
York - Byram
Levi
Miten itse haluaisin:
Osala - Mäkkärimies - Järventie
Broberg - Mäkkärin asiakas
Askarovin maila
Jos miettii kisojen all-starsia niin Lundell varmaan tulee olemaan se kolmas hyökkääjä siellä Cozensin ja Zegrasin kanssa. Maalivahtina tuskin on NHL/KHL/SHL-Piiroinen vaan Levi. Pakeista Niemelä saattaisi pisteiden puolesta päästä ja Heinola puhtaasti pelillisen antinsa ansiosta. Kuitenkaan molemmat ei siellä all-stars pakistossa ole, jos edes kumpikaan. Varmaan Byram ja York on pakiston pelaajat, mutta näen että suomalaisilla on mahdollisuus päästä all-starsiin.
Zegras - Lundell - Cozens
York - Byram
Levi