Selänteellähän ei ole kiire. Joulukuun ekaan päivään mennessä vasta pitää olla sopimus, jos meinaa kaudella vielä pelata. Ja Niedermayeri voi olla pelikiellossa varmaan vaikka koko runkosarjan. Tulee sitten pleijareihin höntsäämään.
Uskoisin molemman paluun olevan varma, koska lopettamisia ei ole julkistettu. Ei niitä enää mietitä, vaan homma on jo sovittu Burken kanssa selväksi.
Selänteellähän ei ole kiire. Joulukuun ekaan päivään mennessä vasta pitää olla sopimus, jos meinaa kaudella vielä pelata. Ja Niedermayeri voi olla pelikiellossa varmaan vaikka koko runkosarjan. Tulee sitten pleijareihin höntsäämään.
Uskoisin molemman paluun olevan varma, koska lopettamisia ei ole julkistettu. Ei niitä enää mietitä, vaan homma on jo sovittu Burken kanssa selväksi.
StarGM kiittää ensimmäisistä pisteistä.FIGHT!
Perry vs. Drake
Perry vei...
FIGHT!
Perry vs. Drake
Perry vei...
Hope not. Perry vois heittää mieluummin parit byyrit kuin valssata vanhan kehäraakin kanssa.Perry ja Drake ottaa uusinnan. Drake huusi boksissa että potta pois ja uusiksi ja Perry että okay okay.
Näin minä tilanteen tulkitsin, saas nähdä.
Hope not. Perry vois heittää mieluummin parit byyrit kuin valssata vanhan kehäraakin kanssa.
ANA - DET 1-1
Bertuzzi.
Joo ja v...u Bertuzzikin oli mun StarGM:ssä vielä eilen, mutta ruuvasin sen tilalle tänään Arnasonin. Ja mun tuurilla Tyler tuskin tekee tänään pisteitä tuovia temppuja. No, näillä mennään.Melkeinpä toivees toteutu. Syöttäjänä nyt tällä kertaa.
urpoilee kaks jäähyä, jesYlläri pylläri. Lilja urpoilee tyhmän jäähyn ja Ducks rankoo heti. 1-2 Ducks.