Kyllähän tässä varmistellaan Tampere-finaaleja.Tätä tuomarointia mä oon aina miettinyt pallopeleissä. Samanlaisia rikkeitä menee ohi oikealla ja vasemmalla jääkiekossa ja futiksessa. Sieltä nyt yhtäkkiä keltanen kortti, sieltä pari minsaa samasta mitä kaveri teki 30 sekuntia aiemmin. Ei voi ymmärtää.
Kotiinpäin on kyllä vedetty tänään. Kyllä se rike Kniesiinkin olisi ollut rankun paikka, sanoi Viaplayn selostaja mitä tahansa.No ei ole tuomarit ainakaan Toronton puolella :D vittu miten karmeita vihellyksiä.
Tämän takia en kykene katsomaan änäriä suomalaisten selostamana.Hehheh, siellä Bostonin isot miehet myskää lisenssillä hehheh. Toronton kikkapojat ku tosta vähän parantaa hehheh. Pelin vaade kasvaa toisella kierroksella hehheh, se on eri jatsia se, hehheh.
Sanoisin, että se joka tekee maalin jatkoajalla on vielä lähempänä voittoa.Se joukkue kumpi tekee varsinaisella peliajalla maalin on lähellä voittoa, tosin yhtä hyvin on mahdollista sekin ettei varsinaisella peliajalla tule maalia ja tarvitaan jatkoaika.
Siitä olen aivan varma, että se kumpi tekee voittomaalin on lähimpänä voittoa.Sanoisin, että se joka tekee maalin jatkoajalla on vielä lähempänä voittoa.
Minä en ole ihan saletissa siitä. Vielä lähemmäksi laittaisin sen kenelle se voittomaali merkitään.Siitä olen aivan varma, että se kumpi tekee voittomaalin on lähimpänä voittoa.