Selkään olis tullu mun nuoruudessaOn kyllä hirveännäköistä, kun pojat pitävät pipoa puvun kanssa. Ei saatana. Oli siellä kuitenkin muutama tyylitajuisempi kaveri tajunnut jättää pipon hotellille.
Joko sun nuoruus on jo muka päättynyt?Selkään olis tullu mun nuoruudessa
Kyllä se jäi siihen 80-lukuun. Sen jälkeen ollaan vaan eletty vanhan katkeroitunetta elämääJoko sun nuoruus on jo muka päättynyt?
Muutenkin harhaanjohtavaa. Samaa ikäluokkaa olen ja pipoa ei mun nuoruudessa saanut käyttää edes sisällä. Noloa kuulemmaJoko sun nuoruus on jo muka päättynyt?
Mun nuoruudessa ei edes pipoa ollut vielä keksitty, vaikka olenkin Puljun ja Laineen ikäluokkaa.Muutenkin harhaanjohtavaa. Samaa ikäluokkaa olen ja pipoa ei mun nuoruudessa saanut käyttää edes sisällä. Noloa kuulemma
Kyllä se jäi siihen 80-lukuun. Sen jälkeen ollaan vaan eletty vanhan katkeroitunetta elämää
Piti myöskin sanoa että edes ULKONA ei saanut pipoa käyttää.Mun nuoruudessa ei edes pipoa ollut vielä keksitty, vaikka olenkin Puljun ja Laineen ikäluokkaa.
Itse elänyt nuoruutta 90-luvun alusta asti ja vielä ainakin muutaman vuosikymmenen ajattelin jatkaaMulla päätty 70-luvun alussa.. Vanha paska olen ;o)
Jumaleisson että väsyttää. Nyt kuitenkin mennään, tsemppiä jätkät!