Otteluseuranta 4.–5.12.2021

  • 4 887
  • 81

ipaz

Jäsen
Aina ihmetyttää näin varsinkin Suomessa, että seuraako porukka telkkarista sitä matsia vai yleisöä. Sama toki lajista riippumatta.

Kyllä minua ainakin kiinnostaa kaikki muukin pelitapahtuman ympärillä, kuin pelkästään se paljonko Anton Lundell tekee pisteitä tai millaisella taktiikalla Blues pelaa.
 

ipaz

Jäsen
No ei siitä Sami Moilasesta tule Jonathan Huberdeauta vaikka kaukaloa 2 metriä kavennettaisiin ja mainoksia vähennettäisiin.

Ei tulisi ei, mutta ehkä siellä kaukalossa tapahtuisi pikkaisen enemmän ja räväkämmin asioita jotka saisivat yleisönkin innostumaan. Kun jäällä ei tapahdu mitään, niin miksi tapahtuisi katsomossakaan.
 

DavyJones

Jäsen
Suosikkijoukkue
John Vanbiesbrouck
Kyllä minua ainakin kiinnostaa kaikki muukin pelitapahtuman ympärillä, kuin pelkästään se paljonko Anton Lundell tekee pisteitä tai millaisella taktiikalla Blues pelaa.

Tosta jäi välistä pois se urheilun perusolemus, eli sitä itse ottelua/kilpailua/suoritusta on viihdyttävää ja jännittävää seurata. Se oli vähän niin kuin se mun pointti asiassa.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Se on tuo Niko Mikkola muuten olumpiakoneessa. Jämäkkää tekemistä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Jos Nuotit tämän kairaa, niin ei ole illan ykköstähdestä epäselvyyttä. Lasista ulos peliä kolmas erä melkein kokonaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös