Otteluseuranta 4.–5.11.2022

  • 19 665
  • 450

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hauskaa muuten, kun tulee kahdelta kanavalta, niin prolet kommentoi ihan muuta kuin porvarit erätauolla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko kultamekoista havaintoja?
Kultamekko on vielä Siepin kanssa katsomassa fläppitaululta illan strategiaa: ”Eka sä meet siitä MacKinnonin näkökentän ohi, ja pidät sen ryhdin saatana, sä pidät sen, selkä ei notkahda, tissit esiin. No, sen sä osaat, mä luotan suhun Iida. Meet siitä sitten Mikkoa päin, törmäät hieman häneen, mutta teet sen sillee että Makar näkee kanssa, ja sit, JA VASTA SIT! Kumarrut nostamaan lattialta jotain, JA PIDÄT NE JALAT SUORANA! NE POLVET EI JUMALAUTA MENE KOUKKUUN SIINÄ PARAATIPAIKALLA!! Tissit on yks, mutta perse, se perse, sun pitää jumalauta muistaa että perse on ihan yhtä tärkee! Samalla sieltä lattiatasosta katot kenen leuka tipahtaa eniten, mutta muista että ET! MENE! SEN! Luokse, et ole ilmeinen, sen ne näkee, sitä ne odottaa, ei, vaan meet sen luokse joka ensin alkaa kuikuilemaan muualle. Se on hermostunut, sillä on eniten pasmat sekasin, siihen sä isket kiinni. Älä ala selittää vastaan Iida, mä tiiän, mä jumalauta tiiän, vittu pitääkö mun muistuttaa Getzlafista ja kolmesta sekunnista? Älä vittu sano nyt mitään Roope Salmisesta, kuuntele perkele, ei voi mennä kahden tonnin tissit kolme metriä ohi!”
 
Sen verran kova tunnelma hallissa että erätauolla voisi olla hyvä paikka vaikka saarnalle paikallisen seurakunnan toimesta.
Terveisiä täältä hallista. Tunnelma on hyvä. Silloin, kun peli pyörii ilman kummankaan hallintaa viidellä viittä vastaan, on tunnelma tosiaan aika vaisu. Kumman tahansa pyörittäessä ylivoimaa tai lähestyessä maalia alkaa kyllä metakkaa kuulua. Täytyy sanoa tosin, että kotikaupungin poika aiheuttaa eniten metakkaa hallissa, ja Laineen ollessa kiekossa tunnelma on paikoin ärhäkämpi kuin Raksilassa keväisin!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Porvarin kannattaa katsoa Yleltä, koska siellä on vähemmän narsistinen selostaja.
Mäkinen on vetänyt nyt kyllä ihan hyvin, ego on pysynyt povarissa.

Hah, porvareilla Jarkko Ruutu studiossa!

PS. Mietin juuri tänään Netflixin vaihtamista Viaplayn tilalle : )
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ruotsalaisilla on näköjään paljon paremmat erätaukostudiot kuin suomalaisilla. Ihailtiin ainakin Laineen vetoa ja puhuttiin mm. mailoista. Laine oli lisäksi (ennakkoon nauhoitetussa osuudessa) esittelemässä ruotsalaisille laukaustaan ja kertoi muutakin asiaan liittyvää.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Karri Rämö. Joukkueen kustannuksella matkustajalle pistepörssin voitto. Voi vittu että oli tyhmä kommentti
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Karri Rämö. Joukkueen kustannuksella matkustajalle pistepörssin voitto. Voi vittu että oli tyhmä kommentti
Onko Rämöllä taas liian pieni puku? En viitsi vaihtaa kanavaa itse.
 

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Karri Rämö. Joukkueen kustannuksella matkustajalle pistepörssin voitto. Voi vittu että oli tyhmä kommentti

Täh. Rämöhä sano iha fiksusti, että Rantanen vois voittaa varmaan pistepörssin, jos alkais itsekkäästi pelata vs se että joukkue menee aina edelle. Eiköhän tätä tarkoittanut.
 
Karri Rämö. Joukkueen kustannuksella matkustajalle pistepörssin voitto. Voi vittu että oli tyhmä kommentti
Mitä helevettiä. Eikö Rantaselta mikään riitä? Mitä se Rämö tarkalleen sanoi?

Edit. Vissiin väärin pöyristytty tällä(kin) kertaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös