Ainakin nhl.comissa on merkitty Colorado kotijoukkueeksi (Columbus at Colorado). Huomenna sitten toisten päin.Kumman kotipeli tää on niinku olevinaan? Mietin että sit ku on Coloradon peli, niin soittaakohan ne sen Blink 182:n biisin, ja tajuuko suomalaisyleisö alkaa laulamaan mukana? Kyllä mua niin hävettää jos ei ala.
Onko nuo TV2 kuvakulmat jotenkin todella läheltä kenttää?
Rämöstä tulee Kukkonen mieleen eikä hyvällä tavalla.
Karrista.Kenestä Rämöstä?
Kenestä Rämöstä?
Täälläkin 65” telsu ja katseluetäisyys noin 1,5 metriä. Aikamoinen katselukokemus tämä :DTuskin ne pelkästään TV2:n kuvakulmia on... Mutta joo, kiva olis katsella vähän “kauempaa”... Pieni kämppä ja 67” telsu!
Ja siinä nähdään Rod Wearyn tilastoja.Rau...
Käänsin takaisin Sport-Tappara otteluun.Nyt kun on kaikki hehkutukset tapahtuman suhteen hehkutettu, niin voitaneen todeta, että itse peli on melkoista neppailua kuten odotettua.
Tämäpä se. Eikös nämä ole olleet aikalailla aina aivan paskoja pelejä?Nyt kun on kaikki hehkutukset tapahtuman suhteen hehkutettu, niin voitaneen todeta, että itse peli on melkoista neppailua kuten odotettua.
Älä laita tällaista.Kohta tulee varmaan mahatifo.
NHL jätkät Suomessa hei! Kuka sitä pelin tasoa katsoo..Tämäpä se. Eikös nämä ole olleet aikalailla aina aivan paskoja pelejä?