Northbound
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Ajattelin olevani eniten Suomifani, mutta olenkin kääntänyt kelkkaa. Olen Anni-fani!
Kangas on kuin kaiku jostain 20 vuoden takaa. Olisi ollut kova luu tuollaiseen aikaan.Tuo Kangas on katastrofi. Tilanteissa ei ole ku vartin myöhässä. Syöttötarkkuus on sarjaa ”ei osu edes samalle planeetalle”. Liike on ku luistimet painais kuus kiloa/luistin. Paine on AINA omassa päässä kun tuo turhake on kentällä. Suosittelisin vaihtamaan alaa. Raisiolaisella kalastusaluksella on kuulemma miesvajetta. Sinne!
Voisin lähteä Annin kanssa katsomaan änäri peliä, siis yksinVoisin lähteä Annin kanssa katsomaan änäri peliä, siis kahdestaan
Onko Annin kanssa kaksistaan curling- tai taitoluistelujono kenties tätä NHL-matsiin jonoa lyhyempi?Jonon perä on tuolla jossain aika kaukana.
Mä otan Steven!Ota sä se niin mä otan Steven ja Kekun.
"Tseneral mänitzer Stiiv Vat du ju tink nekst häppen nau?"Harmittaa ettei Porttila tai Mertsi ole haastattelemassa
”stiiv was that a high stick?”
Onko Annin kanssa kaksistaan curling- tai taitoluistelujono kenties lyhyempi?
Kaverin puolesta kyselen.
Hieno haastatelu aizermanin kans. Aploodit
Mä en sitten sanonut tuota ääneen, josEpäilen, että pituutta löytyy niissäkin. Oishan se ihan kiva Annin kanssa koittaa saada kivi nännipihaan, eiku.
Anni Jämsä voisi tulla studioemännöimään myös liigalähetyksiä. Kovaa tekemistä!
Gordie tulee siis taivaasta haastikseen...? Aika kova on.Finaalissa varmaan Wayne Gretzky ja Gordie Howe tuplahaastiksessa!