Oispa AJ edes, mies paikallaan. Sen sijaan Lennart Petrell on kaivettu tuonne, joka on samanluokan nollapuhuja kun psykologi itse.Aikanaan trendasi #LisäarvoPirjo, pitäskö polkasta käyntiin #LisäarvoOsku.
Oliko luottomieheni A-J paikalla? Vedän TSN:llä, edellämainituista syistä, ja ohan tässä selostajaparissa Gord Miller-Mike Johnson freesiä, hyvää latausta. Kauan tainneet vetääkin kisoja. Semi-pökkelöt alustusstudiot toki heilläkin.
No kun pelissä on mukana vain yksi Hughes, niin eikai sitä etunimellä tarvitse kutsua.Ei taida selostajakaan tietää kuka Hughes kentällä pyörii kun aina pukkaa vain sukunimeä.
Mutta kun niitä on olemassa ihan vitusti, joten en ole itse pysynyt kärryillä.No kun pelissä on mukana vain yksi Hughes, niin eikai sitä etunimellä tarvitse kutsua.
Sen sijaan Lennart Petrell on kaivettu tuonne, joka on samanluokan nollapuhuja kun psykologi itse.
Melkein kuin Liigassa. :)Ihan taas älytön vauhti.
Mutta järkeä ei edes vähää alusta.Ihan taas älytön vauhti.
Missä on meidän peli? Viivelähtöjä kaipaa tämä peli.Mutta järkeä ei edes vähää alusta.
Vähän meinaa välillä hukkua, kun veivataan tuhatta ja sataa ihan McDavidinä.Mutta järkeä ei edes vähää alusta.