Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Missä minä näin olen väittänyt?Että peli on ohi.
Lue tarkkaan tuo lainaamasi viesti, urpo.
Missä minä näin olen väittänyt?Että peli on ohi.
Että mitä että? Kyllähän sinä kakkosen saat jos mailasi liukuu toisen mailanvartta pitkin tämän naamaan. Tai kuuluisi saada jos tuomarit olisivat sääntökirjan päällä. Tsekinpoika pelasi kiekkoa, ei nostanut vastustajan mailaa naamaansa.Ihan oikein ettei siitä jäähyä Ruotsille tullut. Tsekki nosti mailaa laukauksen saatossa siten, että osui omaan naamaan. Vaikka täytyy pitää omasta mailasta huoli, niin ei se kata sitä, että toinen pelaaja sen nostaa naamaansa. Korkea maila vaatii sen, että itse nostaa mailan.
No mä koitan lukea. Varmaan jotain TikTok-kieltä.Missä minä näin olen väittänyt?
Lue tarkkaan tuo lainaamasi viesti, urpo.
Game over.
- Not -
Game, over & - Not -. Mitä sanaa et tuosta ymmärrä?No mä koitan lukea. Varmaan jotain TikTok-kieltä.
Niin, jos itse pelaat kiekkoa ja silloin osut omalla mailallasi vastustajaan. Nyt Tsekkipelaaja pelasi kiekkoa ja nosti omalla mailallaan ruotsalaisen mailan omaan naamaan. Eri asia on se, jos vastaavassa tilanteessa tsekkiläinen olisi osunut ruotsalaisen naamaan siten, että maila nousee ruotsalaisen mailasta naamaan. Tai tuskin edes siinäkään, sillä hallitun laukauksen saatossa mailan osuessa jäähyä ei vihelletä.Että mitä että? Kyllähän sinä kakkosen saat jos mailasi liukuu toisen mailanvartta pitkin tämän naamaan. Tai kuuluisi saada jos tuomarit olisivat sääntökirjan päällä. Tsekinpoika pelasi kiekkoa, ei nostanut vastustajan mailaa naamaansa.
Varmaan niitä sanoja, jotka siinä ei näy kertalukemalla. Yleensä ei ole tapana käydä hiirellä läpi koko aluetta, että millä fontilla ja värillä on postaus kirjoitettu.Game, over & - Not -. Mitä sanaa et tuosta ymmärrä?
No silloin ei kannata lähteä purnaamaan asioista, jos itse asiasta ei ota edes selvää.Varmaan niitä sanoja, jotka siinä ei näy kertalukemalla. Yleensä ei ole tapana käydä hiirellä läpi koko aluetta, että millä fontilla ja värillä on postaus kirjoitettu.
(boldaus minun)No silloin ei kannata lähteä purnaamaan asioista, jos itse asiasta ei ota edes selvää.
Jos ruotsalainen ei olisi siirtänyt/lyönyt mailaansa kohti tsekkiläistä ei maila olisi osunut naamaan. Nyt saattoliikkeessä olleen vastustajan maila ohjasi ruotsalaisen mailan vastustajan naamaan. Aivan selkeä kakkosen paikka, joka ei tällä kertaa ylittänyt kynnystä viheltää, syystä jota minä en ymmärrä.Niin, jos itse pelaat kiekkoa ja silloin osut omalla mailallasi vastustajaan. Nyt Tsekkipelaaja pelasi kiekkoa ja nosti omalla mailallaan ruotsalaisen mailan omaan naamaan. Eri asia on se, jos vastaavassa tilanteessa tsekkiläinen olisi osunut ruotsalaisen naamaan siten, että maila nousee ruotsalaisen mailasta naamaan. Tai tuskin edes siinäkään, sillä hallitun laukauksen saatossa mailan osuessa jäähyä ei vihelletä.
Ruotsalainen ei tehnyt itse mitään nostaakseen mailaansa korkealle. Tsekki teki sen itse itselleen.
Eli voit vaikka ottaa kädellä vastustajan mailasta kiinni ja lyödä sillä omaan naamaasi, ja vastustaja saa jäähyn?Jos ruotsalainen ei olisi siirtänyt/lyönyt mailaansa kohti tsekkiläistä ei maila olisi osunut naamaan. Nyt saattoliikkeessä olleen vastustajan maila ohjasi ruotsalaisen mailan vastustajan naamaan. Aivan selkeä kakkosen paikka, joka ei tällä kertaa ylittänyt kynnystä viheltää, syystä jota minä en ymmärrä.
Syötön/laukauksen saattoliike erikseen, siitä tuossa ei tarvitse keskustella
Aika multitaskaaja, kun nostaa vastustajan mailan kasvoihinsa ja pelaa kiekon katsomoon samalla kertaa. Selvennyksen vuoksi kuviteltu tilanne, jossa otetaan vastustajan mailasta kiinni ja lyödään sillä omaan naamaan ei ole rike. Avain tuossakin lienee se tarkoituksellisuus. Kun kopautat laukovaa vastustajaa mailanvarteen ja mailasi nousee siitä vastustajan naamaan, on se kakkonen, on ollut ennenkin ja tulee olemaan jatkossakin.Eli voit vaikka ottaa kädellä vastustajan mailasta kiinni ja lyödä sillä omaan naamaasi, ja vastustaja saa jäähyn?
Vaikka säännöt sanoo mitä tahansa, niin ei se mene niin, että pelaaja A saa nostaa pelaajan B mailaa, ja pelaajan B:n maila osuessaan rangaistuksen arvoisesti tulee pelaajalle B antaa rangaistus. Tuo varmasti on tuomareiden koulutuksissa mainittu, ja sääntöjen tulkinnoissa sanottu, että ei jäähyä. Pelaaja on vastuussa mailastaan, mutta ei siitä että joku muu sillä tekee jotakin muuta.
Kyllä se vaan menee.Vaikka säännöt sanoo mitä tahansa, niin ei se mene niin, että pelaaja A saa nostaa pelaajan B mailaa, ja pelaajan B:n maila osuessaan rangaistuksen arvoisesti tulee pelaajalle B antaa rangaistus. Tuo varmasti on tuomareiden koulutuksissa mainittu, ja sääntöjen tulkinnoissa sanottu, että ei jäähyä. Pelaaja on vastuussa mailastaan, mutta ei siitä että joku muu sillä tekee jotakin muuta.
Helpompaa olisi kuitenkin kirjoittaa viestit niin että ne näkee se kuuluisa sokea Erkkikin.No silloin ei kannata lähteä purnaamaan asioista, jos itse asiasta ei ota edes selvää.