Joku valitti darts-ketjussa, että mainoskatkon lopussa viaplay heittää lähetyksen alkuun, jos ei katso livenä. Mulla ei ole noin tehnyt.Jaa peli lähti käyntiin alusta. Mitähän tää Viaplay oikein sekoilee mulla. No kuitenkin nyt livestä kiinni. Niin ja Laineen puolustus surkeaa.
Piti taas kikkelöidä ampumisen sijaan. Hyvä pelaaja, mutta välillä rasittava seurata.Pate näytti siinä vähän pelisilmää taas, Connor tuhlaa paikan.
Piti taas kikkelöidä ampumisen sijaan. Hyvä pelaaja, mutta välillä rasittava seurata.
Uskallan olla eri mieltä, vaikka veto helposti menikin.Halak on liigan paskin kakkosmaalivahti. Mistä vitusta se kiekko livahti?
Nyt ei Jetsin yv oikein toiminut. Vitsijäähy Patu Aallolle ja sitten av, kun oikeesti olis kuulunut rankkari Wildille.
Uskallan olla eri mieltä, vaikka veto helposti menikin.
Juurikin tätä tekee. Tuossa on monasti lukenu et suorissa lähetyksissä, jotka katsotaan samsunng tv voi olla ongelmia ja yrittävät korjata ongelmaa blaa blaa.Joku valitti darts-ketjussa, että mainoskatkon lopussa viaplay heittää lähetyksen alkuun, jos ei katso livenä. Mulla ei ole noin tehnyt.
Ai se oli suorat lähetykset nimenomaan, muistin väärin. Taas yksi syy olla ostamatta Samsungia missään muodossa. Uskallan siis katsoa kolmannen erän Jetsin pelistä LG:stä suorana telkun omalla appsilla.Juurikin tätä tekee. Tuossa on monasti lukenu et suorissa lähetyksissä, jotka katsotaan samsunng tv voi olla ongelmia ja yrittävät korjata ongelmaa blaa blaa.
Nice mikä pelaaminen a la Bitetto. Maila nassuun ja naama auki, hetken keräili kamojaan ja sitten ylös ja ehti blokkaamaan Wild ylivoiman laukauksen. Peli poikki ja 2+2 Wildille tilanteesta.
Näillä saa kavereita pukukopista, oon diggaillut miehen tekemisestä muutenkin läpi kauden.
Helottaa kyllä kohtalaisesti tällä hetkellä.Joku päivä ton Brucen pää räjähtää oikeasti.
Minnesotan selostajat sokeita kun eivät nähneet mitään rikettä.
Itsellä taas ei ole ollut missään vaiheessa ongelmia Viaplayn suorien lähetysten kanssa Samsungilla. Liekö sitten jotain vanhempia malleja, joissa tätä vikaa esiintyy.Ai se oli suorat lähetykset nimenomaan, muistin väärin. Taas yksi syy olla ostamatta Samsungia missään muodossa. Uskallan siis katsoa kolmannen erän Jetsin pelistä LG:stä suorana telkun omalla appsilla.