Otteluseuranta 4.–5.1.2017 (7. kisapäivä)

  • 57 514
  • 797
Tila
Viestiketju on suljettu.

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
Juusela alkaa kyllä saavuttaa statusta rasittavana selostajana. Mun mielestäni kauttaaltaan selostajilla olisi syytä pitäytyä kertomasta, mitä olisi pelaajalla tietyssä tilanteessa pitänyt tehdä. Se on helvetin noloa ja harvoin osuu kohdilleen(yllätys yllätys).
 
On kyllä tosi paha valita meniskö nukkumaan vai jännittäisikö vielä kaksi erää tätä. Menen nukkumaan ja luultavasti näen painajaisia Saarijärven valelaukauksista ja Nättisen ohilaukauksista. Niin ja Veinin längeistä. Veikataan nyt kuitenkin 5-2 Suomelle ja Tolvaselle hattu.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
"Ei saa lähtee mukaan Latvian pelleilyyn"

Mitä nää jätkät kuvittelee itsestään?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Marko ja Markon silmäpussit... Ristus et tolla on pitkä jetlaaki tai sit ihan mahtava maksa...

Juoppa itse kaksi viikkoa punaviiniä ja katsellaan sitten. #79 #Tami #Eurotam #Fasel #kalapaita
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Juusela alkaa kyllä saavuttaa statusta rasittavana selostajana. Mun mielestäni kauttaaltaan selostajilla olisi syytä pitäytyä kertomasta, mitä olisi pelaajalla tietyssä tilanteessa tehdä. Se on helvetin noloa ja harvoin osuu kohdilleen(yllätys yllätys).

Riku sais vaihtaa Juuselan kanssa päittäin toiseen ja hyvä tulis.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
"Me ei saada lähtee tähän pelleilyyn mukaan".

No hyvinhän toi on sujunut.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Lukeeko tuossa Aapelin paidassa "Milfhiger"?
 

WildThing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Minnesota Wild
5 vs 3 ja pakkien valelämyt - ja syötöt. Sitten Tolvanen vittuuntunee tulee yksin ja ampuu häkin.
Paras hetki koko vitun kisoissa. Työntäkää ne vitun valelämyt perseeseen ja ampukaa!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Idiootit! Ei junaraiteilla saa kävellä. Ei ihme ettei menestytä.
Rupesi heti soimaan päässä Bruce Springsteenin The Ghost of Tom Joad.

Kunnon glamourilta näyttää noiden kiekkotähtien elämä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös