Otteluseuranta 31.12.2023 (6. kisapäivä)

  • 50 307
  • 1 279

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Aftonbladetilla kitistään nyt siitä, että Suomelle olisi pitänyt tulla kamppijäähy viimeisen minuutin tyhjämaali tilanteesta ja Östlund valittaa, että tuollainen tuuletus ei kuulu jääkiekkoon.

Ruotsalaiset ovat nykyään pahasti Suomea perässä jääkiekossa. Suomessa tuollaisia tuuletuksia on tehty Markus Nurmen toimesta jo tovin Suomessa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Aftonbladetilla kitistään nyt siitä, että Suomelle olisi pitänyt tulla kamppijäähy viimeisen minuutin tyhjämaali tilanteesta ja Östlund valittaa, että tuollainen tuuletus ei kuulu jääkiekkoon.

Ruotsalaiset ovat nykyään pahasti Suomea perässä jääkiekossa. Suomessa tuollaisia tuuletuksia on tehty Markus Nurmen toimesta jo tovin Suomessa.
Nyt haluan nähdä sen tuuletuksen.

Ihmeen vakavasti ottavat Ruotsissa alkusarjaottelun tiukan tappion.
 

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Kovasti tuntuu menevän tappio tunteisiin ruotsalaisilla, parhaat palat tuosta:


 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Jouko Fjärd tjsp oli aikanaan ihan Legenda YLE Puhe -taajuuksilla. Eikös Han selostanut Ässien kotipelejä
Taitaa olla Antero Karapalo joka mulle tulee tästä selostajasta mieleen.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kovasti tuntuu menevän tappio tunteisiin ruotsalaisilla, parhaat palat tuosta:


On tuo kyllä Kummeli-sakkia.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Jouko Fjärd tjsp oli aikanaan ihan Legenda YLE Puhe -taajuuksilla. Eikös Han selostanut Ässien kotipelejä
Kepeät mullat. Aika paljon on yht'äkkiä aikaa vierähtänyt legendan poismenosta, niin se aika rientää. Ja uranhan teki! Eikös se ollut toimittajana jotain tyyliin puolivuosisataa? Opettajan hommien ohessa freelancerina.

Sukunimi oli Färd, eikä Fjärd, mitä näkee edelleen kirjoitettavan.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kovasti tuntuu menevän tappio tunteisiin ruotsalaisilla, parhaat palat tuosta:


Google kääntäjällä aika lailla naurutti. Se on paljon perseestä, sanoi svedu.
 

Thoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Leijonat
Jouko Fjärd tjsp oli aikanaan ihan Legenda YLE Puhe -taajuuksilla. Eikös Han selostanut Ässien kotipelejä
Miksi Valavuori niitä olisi selostanut?
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kyllä mä vaan tykkään tästä Mikkolan kiekosta. Semmosta nopiaa. Voittavaa lätkää!

Parhaitenhan tuossa pärjättiin ekassa erässä, ku otettiin hitaita lähtöjä. Ruotsi aivan pulassa. Mutta tokassa erässä kun Ruotsi alkoi pellaamaan sellaista nopiaa nopiaa ja sellaista, niin eihän Suomi yhtään pysynyt kyydissä. Hidastelu jatkoajalla oli myös aika tehokasta.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kustaanmiekka Helsingissä ois aika kova. Tehtäis siitä sellainen Vapauden patsaan korkuinen. Näköalatasanne sinne otsan korkeudelle. Katse kohti Viroa

Itse epäilin sitä Nokia Areeenaa. Pingviiniasun muotoilu siinä pihassa helpompi.

Missäs muuten se betoniautokuski on menossa? Häneltä saadaan ainakin varma huhu.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Tän haluais kuulla jonku muun kun TPS fanin suusta…
Vali pelasi OK pelin. Oli eteenkin lopussa todella hyvä ja teki muutaman gamesaverin, mutta kyllähän Vali saa muutamat maalit ottaa vähän omaan piikkiin.

Ekassa maalissa oma paketti ei pysynyt yhtään kasassa, vaan höntyili kulmalta toiselle ja imaisi lopulta sisään kiekon joka oli menossa selvästi ohi.
Ekassa YV-maalissa ei yhtään hahmottanut sitä missä Ruotsin ainoa vetouhka oikealla oli. Ruotsalainen ehti jopa ottaa kiekon haltuun rauhassa sillä aikaa kun Vali kurkkaili edes takaisin etsien kiekkoa. Kun veto lähti Vali ei ollut lähelläkään etukulmaa.
Tokassa YV-maalissa ei ollut maskia ja seminormaali veto suoraan edestä päin ja aika helposti puikoista sisään.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Patsas pitää rakentaa Ahvenanmaalle läntisimpään nurkkaa, jotta kun aurinko aamuisin nousee idästä, niin Mikkolan patsaan varjo levittäytyy Tukholman ylle.
 

Chris Sharma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Suomen maajoukkue, Nationalelf
Turhaa itkua tuosta Suomen pelaamisesta jatkoilla. Hiton hyvin pitivät kiekon hallussa ja muutama paikkakin tuli. Monessa kaksinkamppailuissa suomipoika väänsi kiekon takaisin Suomelle.
Aijai kun oli nasulia tuo voitto!
 

Vanden Plas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, sympatiat Pelicans ja HPK
Vali pelasi OK pelin. Oli eteenkin lopussa todella hyvä ja teki muutaman gamesaverin, mutta kyllähän Vali saa muutamat maalit ottaa vähän omaan piikkiin.

Ekassa maalissa oma paketti ei pysynyt yhtään kasassa, vaan höntyili kulmalta toiselle ja imaisi lopulta sisään kiekon joka oli menossa selvästi ohi.
Ekassa YV-maalissa ei yhtään hahmottanut sitä missä Ruotsin ainoa vetouhka oikealla oli. Ruotsalainen ehti jopa ottaa kiekon haltuun rauhassa sillä aikaa kun Vali kurkkaili edes takaisin etsien kiekkoa. Kun veto lähti Vali ei ollut lähelläkään etukulmaa.
Tokassa YV-maalissa ei ollut maskia ja seminormaali veto suoraan edestä päin ja aika helposti puikoista sisään.
No, mä en Valin piikkiin laittais yhtäkään maalia. Kukin tietysti näkee asiat tyylillään.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Miten mulla on fiilis että olen joskus nähnyt Zlatanin tekevän ton hyshys-tuuletuksen maajoukkuetasolla. Onko tässä ongelma että nyt tehtiin lätkässä?
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Aftonbladetilla kitistään nyt siitä, että Suomelle olisi pitänyt tulla kamppijäähy viimeisen minuutin tyhjämaali tilanteesta ja Östlund valittaa, että tuollainen tuuletus ei kuulu jääkiekkoon.

Ruotsalaiset ovat nykyään pahasti Suomea perässä jääkiekossa. Suomessa tuollaisia tuuletuksia on tehty Markus Nurmen toimesta jo tovin Suomessa.
Jotenkin jaksaa aina ihmetyttää kuinka yleisö närkästyy jos pelaaja pikkasen kuittaa takaisin, vaikka itse on eka huudettu sitä homovittua 65min taukoamatta.

Nymanille härän kullin kokoinen peukku, niin sitä pitää perkele.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Helenius 0+0 toistaiseksi koko turnauksessa. Luulin, että oli joku syöttö edes, mutta ei. Saa alkaa suorittamaan.
Helenius on kyllä ollut turnauksen suurin pettymys ja joukkueen heikoin yksilö. Luulisi että ”NHLään jo valmis pelaaja” saisi jotain aikaiseksi neljässä pelissä. Sai onneksi rankkareissa onnistumisen, ehkä se siitä aukeaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Oon luullut että minä ja muut jatkislaiset ollaan huonoja häviäjiä. Jotenkin voittoakin parempi fiilis tuli tuosta ruotsalaisten (jopa heidän median) huonosta häviämisestä sinänsä merkityksettömässä pelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös