Kotkaniemi ois ottanu ja tehnyt vielä perään maalin toiseen päähän.Olisiko Lassi ottanut kiinni?
Kotkaniemi ois ottanu ja tehnyt vielä perään maalin toiseen päähän.Olisiko Lassi ottanut kiinni?
On maalintekijä, eikä mikään vaihdosta toiseen peliä dominoiva. Itse asiassa Tolvanen tarvitsisi jonkun "Teräväisen" dominoimaan ja pelaamaan hänelle maalipaikkoja saadakseen vahvuutensa esiin. Siinä mielessä KHL sopii hänelle paremmin kuin junnukisat, joissa pitäisi itse loistaa ja "dominoida" vahvuusalueensa ulkopuolella.Miten tuo Tolvanen on noin vaisu? Eikös se dominoi KHL:ää? Just tuommoista perinteistä suomalaista "maalintekijän" vikaa, eli hirveä paniikki kun saa kiekon ja joko suoraan vastustajan polkkariin tai pari metriä ohi maalista. Toivottavasti parantaa.
Kotkaniemi ois ottanu ja tehnyt vielä perään maalin toiseen päähän.
Paska veskari pienessä kaukalossa. Voittanut siellä vasta yhden MM-kullan.Luukkonen reagoi aivan liikaa ensimmäiseen tilanteeseen ja toisessa paketti on jo aivan hajalla. En tiedä tekeekö pieni kaukalo temput Luukkoselle vai onko mestiksessä myös samat ongelmat?
Pieni kaukalo, ja jotenkin Luukkosesta paistaa semmoinen yliyrittäminen. Ei kestä paineita tai jotain. Mestiksessä ollut minun näkemissäni peleissä itse varmuus, ja se heijastuu kentälle. Reaktiot kunnossa, ja peittävyytensä takia torjuu ne mihin ei itse ehdi.Luukkonen reagoi aivan liikaa ensimmäiseen tilanteeseen ja toisessa paketti on jo aivan hajalla. En tiedä tekeekö pieni kaukalo temput Luukkoselle vai onko mestiksessä myös samat ongelmat?
Suomen joukkueessa pelaava Kasperi on sukunimeltään Kotkansalo.Mistäs sitä tietää vaikka Kasperi olisikin ottanut, ei tuo nyt kovin paha veto ollut.
Ei tosiaan.Ei ihan näytä toiminta maalilla voittavalta työskentelyltä.
Suomi tarvitsee joko a) jumala-moodissa olevan veskan ala Saros tai b) ykkösketjun joka tekee 3-4 maalia joka peliin ala PuLaAho, nyt puuttuu molemmat. Arvatkaa tuleeko kultaa?
Suomen joukkueessa pelaava Kasperi on sukunimeltään Kotkansalo.