Olen järkyttänyt ihmisiä sillä, että minulla on oikeastaan aina viskiä kaapissa. Naiset kuulemma juo vaan sidukkaa. Ja ehkä Poplea.
Kyllä viskiä pitäisi joka emännän juoda. Työpaikallani (sote-alan työpaikka, mieshoitajia mä plus yks toinen + sivari) olen yrittänyt levittää viskin ilosanomaa, mutta kukaan ei ole oikein ottanut sitä tosissaan.
Muiden pitöisi seurata sinun jalanjälkiäsi.
E: itteasiassa tää mieskin juo vaan vodkaa eikä viskiä. Ja sivari pelaa tietokoneella. Hyvä jätkä tosin.
Kyllä naisetkin viskiä juo ja eivät ihan mitä tahansa, välttämättä (kuten minä). Arvostan hyvää skottilaista, vanhempaa vuosikertaa. Ja niin, kaikki naiset ei juo sidukkaa kuten joku tuossa aiemmin mietiskeli.
Kyllä sitä itekkin vetäisi jotain kunnon ikivanhaa skottilaista single maltia, mutta köyhänä lähärinä/varusmiehenä pitää tyytyä semihyvään (ja halpaan!) max 12v blendediin.
Mutta joo, kaikki eivät seuraa stereotypioita, mikä on hyvä juttu. Mutta minun työpaikallani seuraavat. Vaikka ovatkin huippuporukkaa.
Nashville @ Dallasia on ihan mukava töllötellä, kun on NHL:n paras hyökkäys NHL:n parasta puolustusta vastaan.
Noh, viski on suht viskiä kunhan se ei ole jotain Jack Danielsia tai Jamesonia tms. :) Ja itse peliin, mielenkiintoista nähdä peittoaako Rinne Niemen vai toisinpäin.
Hyvää uutta vuotta vaan kaikille, kotiuduttu hieman myöhässä.
Mitä oon missannu @TweetyLeaf vai joks sammuit?
En sammunu, selvinpäin tässä. Jos matsia meinaat ruveta kattomaan, niin Desjardins teki maalin. Taas.
Ohoh, noniin. Molempiin. Ja kyllä ajattelin katsoa, Konroyd tosin vituttaa.
Mites peräpään parit tänään, Goose vetää Seabsin kanssa?
Scudden, mutta Q ei enää uskalla antaa Scuddelle minuutteja, Pareja heitelty vähän edes takasin mielestäni, en o tarkasti seurannu kun pääpaino omalla tarkkailulla on nyt ollut Danaultin ketjussa.
Yhessä vaiheesse 2 ja 7 samaan aikaan kentällä, mutta tiedä sitten.