Anselm Raato
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Totta. Blues petää aina. 4-4 Männikkö 5-3 yyveellä! Kiitos ihan niin vatusti! Multa meni jo usko, mutta....
Eino_Mies kirjoitti:Lukko-KalPa 60 min 3-3.
-OO- kirjoitti:Ja seuraavaksi sitten se jo niin tutuksi tullut jatkoaikatappio tai rl-tappio.
kisskiss kirjoitti:Vittu kun munittiin tuo 3 pisteen voitto. Luulisin että ilman sitä av-maalia KalPa ois napannu ne 3 pojoo.
Ristiriitaset tunteet. Ois pitäny hoitaa kaikki pisteet kotiin sellasen alun jälkeen, mutta piste/et on aina hyvä vierasottelusta. Hmm.. jos rankkareille menee, niin taitaa olla KalPan vuoro voittaa... Lisäpiste kelpaisi.Eino_Mies kirjoitti:Lukko-KalPa 60 min 3-3.
Raibe kirjoitti:Paska juttu Ilveksen kannalta, mutta kyllä tuo ihan sääntöjen mukaan meni.
Micco! kirjoitti:Ai ettäkö KalPa tämän vielä kääntäisi? Ei, ei edes Lukko voi hävitä KalPalle enää.
siesta kirjoitti:Ja Tikkanen loukkaantuneiden listalla...vitun vittu.
Itse tilanteita näkemättä kommentoin, että niiin sen pitää mennäkin, että tuomari puhaltaa linjansa mukaisesti koko pelin riippumatta siitä, että onko peliä jäljellä 15 tai 3 minuuttia.Action man kirjoitti:Siis tuomari väkisin vääntää Jyp-Blues pelin tasoihin...loppupuolella 2 kpl 5-3 yv:tä Jypille hu huh
Milloin tämä sääntö on muutettu? Ainakaan pari kautta sitten tämä ei ollut voimassa.teemu73 kirjoitti:Niin, eihän kukaan pakota sitä maalivahtia pois ottamaan vaikka kaverille olisi jäähy tulossa :)
Sitten kyllä vituttaisi jos Play offien jatkoaikoja ratkottaisiin tämmöisillä.
Kalpahan se on juhlinut jatkoajalla. Joten jännää riittää kuka voittaa:)-OO- kirjoitti:Ja seuraavaksi sitten se jo niin tutuksi tullut jatkoaikatappio tai rl-tappio.
Espoonmies kirjoitti:JYP - Blues 4-11. Siis jäähyt. Bluesille kolme kertaa kiekko katsomoon. Ei näin pojat...
Swift kirjoitti:Ihan uskomaton kämmi Levoselta. Peli olisi pitänyt puhaltaa poikki kun kiekko kolahti SaiPan jätkän jalkaan, mutta kiekko lipui tyhjään maaliin :D
Jokila maalintekijä, 3-4.
bozik kirjoitti:Voi helvetin Kärpät. Sen kerran kun niille maalia toivoo, niin ei puhettakaan. Sinne meni rahat, mä jumaleisson syön jouluna teidän vetoporon.
bozik kirjoitti:Voi helvetin Kärpät. Sen kerran kun niille maalia toivoo, niin ei puhettakaan. Sinne meni rahat, mä jumaleisson syön jouluna teidän vetoporon.
Lauri kirjoitti:Milloin tämä sääntö on muutettu? Ainakaan pari kautta sitten tämä ei ollut voimassa.
SM-liigallahan on omat sääntönsä, mutta olen kuvitellut, että tämä olisi voimassa liigassakin. Ilmeisesti ei sitten ole, koska kaipa nuo tuomarit säännöt osaavat, vaikka tulkinnoista onkin joskus keskusteltavaa. Tai sitten ei.Peeveli kirjoitti:Levonen on niin kova jätkä ettei se säännöistä paljon piittaa. Ei sillä, että peli olisi pitänyt viheltää poikki (se on tulkinnan varaista), mutta IIHF:n säännöistä: "Jos siirretyn rangaistuksen aikana, kiekko menee ei-rikkoneen joukkueen maaliin millä tavoin tahansa, maalia ei hyväksytä ja ilmoitettu rangaistus tuomitaan normaaliin tapaan."