Otteluseuranta 30.5 SCF Game 1 Chicago-Philadelphia

  • 25 908
  • 254

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Ei tullut kiriä ei vaan aika laimeaksihan tuo loppu jäi. Hawks pelasi hyvän kolmannen ja ansaitsivat ehdottomasti voittonsa.

Flyersin kannalta tästä ei jäänyt liiemmin mitään positiivista kerrottavaa. No maaleja tuli ihan kivasti, mutta kun niitäkin tuli pari liian vähän niin aika samanpa tekevää tuo on. Puolustuspelaamisen pitää vain palata sille tasolle mitä se on tähän mennessä näissä poffeissa ollut tai muuten Cup on aika mahdottoman tehtävän takana jos siis muutenkin urakka on kova.

Briere ja kakkonen olivat hyviä, mutta yksi kenttä ei tänään riittänyt kuten ei tässä vaiheessa kautta pidäkkään. Eipä tässä sen enempää vaan päätä tyynyyn ja Nukkumattia tapaamaan.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Paskat. Hyvin vihelsivät tänään, tuota kiekon vaihtoaitossa käyntiä ei huomannut kovin moni, se on helppo joskus huudella ruudun takaa.
Dumarit eivät viheltäneet hyvin kuin Hawksin rikkeiden kohdalla. Muuten olivat aika kuutamolla. Flyers sai koukkia, roikkua, estää, mutta pilli ei soinut. Mutta ihan sama, tähän totuttiin jo Sharksia vastaan.

No, eiköhän se yksi avauserän kardinaalimunaus varmistanut sen, että toinen jäljellä oleva tuomaripari viheltää loput matsit. Ja hyvä niin.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Dumarit eivät viheltäneet hyvin kuin Hawksin rikkeiden kohdalla. Muuten olivat aika kuutamolla. Flyers sai koukkia, roikkua, estää, mutta pilli ei soinut. Mutta ihan sama, tähän totuttiin jo Sharksia vastaan.
Elä kehtaa. Äijä vetää vahvemmilla laseilla kuin minä ja se on jo paljon.

Sitäpaitsi Canuckseja vastan Hawks sai niin paljon apuja tuomareilta, ettei koko loppukevät riitä kääntämään tuomarivaakaa Hawkseja vastaan näissä pudotuspeleissä.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Elä kehtaa. Äijä vetää vahvemmilla laseilla kuin minä ja se on jo paljon.
Ehkä olen vain lukenut liikaa Indian Head Nationia. Siellä kompataan tämän(kin) asian suhteen minua ja minä komppaan heitä. Kyseisen palstan kirjoittajilla tosin saattaa olla tietyn väriset värilasit päässä. Ja ne lasit ovat sakeammat kuin minun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös