Olipas Bishop hidas Predsin maalissa. Tietysti menetti tasapainon mutta olisihan tuo nyt kiinni pitänyt ottaa. Ehkä se on vaan kun harkkapeli kyseessä
Miten vitussa toi ei ollu 5 ja ulos polvitaklauksesta?
Sarokselta hyvä peli kieltämättä, vaikka montaa paikkaa ei Dallas saanutkaan. Rinne aloittaa parilla hyvällä torjunnalla niin ikään. Saa nähdä kumpi aloittaa, kun tosipelit alkaa.
Toivon että Khudobin pelaa enemmän kuin Bishop. Ollut paljon parempi alkukauden jälkeen ja syy miksi Dallas oli noilla sijoilla.
Ihan höpöhöpö uskomusta tämä. Khudobin saanut järjestelmällisesti helpot vastukset ja näyttänyt paremmalta.
Starter taasen pelaa yleisesti kovemmat vastukset ja näyttää tilastoissa, sen jatkuvasti kovemman vastustuksen takia huonommalta. Lähes jokaisessa organisaatiossa. Vaikka sitten on aina se oikeasti parempi maalivahti. Älä mene lapsen ajattelulla tähän miinaan, johon ei ne itse ammattiorganisaatiokaan mene.
Tässä on myös paljoa samaa mitä totesin ylempänä. Nyt vain toisin päin eli ison liike on eleettömämpää ja energiatehokkaampaa. Khubodin päätyy välillä aika huikeisiin koppeihin. Mutta kun tilanteita perkaa taaksepäin, ne monesti aiheutuvat siitä, että alkuperäisessä tilanteessa päätyy epäedulliseen asentoon.
Minnesotan Stalockissa on paljon samaa. Ihan uskomattomia koppeja mutta moni muu olisi jo valmiiksi edessä ilman tarvetta tiikeriloikkiin
Samahan ollut esim Petr Mrazekissa. Ylipelaa itsensä usein "ulos" ja sitten tekee vielä sen huikean näköisen pelastus-seivin jo toivottoman näköisestä tilanteesta. Yleisö tykkää, valmentajat ei.
Niin joo. Onhan nämä St. Louis, Washington, Pittsburgh, Colorado jne. heikompia vastustajia. Noin 55 peliä tällä kaudella nähneenä ja molemmilta sen 20+ peliä nähneenä voin sanoa että Bishopilla kun sattui tulemaan niitä helpohkoja maaleja niin Khudobinilta niitä ei sen enempää nähty ja joka kerta kun jätkä oli tolppien välissä niin olin paljon luottavaisempi. Ekaa kierrosta pidemmälle ei Bishopilla edetä.Ihan höpöhöpö uskomusta tämä. Khudobin saanut järjestelmällisesti helpot vastukset ja näyttänyt paremmalta.
Starter taasen pelaa yleisesti kovemmat vastukset ja näyttää tilastoissa, sen jatkuvasti kovemman vastustuksen takia huonommalta. Lähes jokaisessa organisaatiossa. Vaikka sitten on aina se oikeasti parempi maalivahti. Älä mene lapsen ajattelulla tähän miinaan, johon ei ne itse ammattiorganisaatiokaan mene.