Tulee mieleen Kätevä emäntä -sarjasta se nariseva akka.Onko muut havainnut selkeää passiivis-agressiivisuutta Marko Tuulolan kommenteissa välillä ? Selkeää piilovittuilua selostajan suuntaan olen usein todistanut mielestäni.
Ennen Kanada peliä taidettiin mainita että pelaajat ovat itse tuon valinneet. Hauska idea, mutta jotenkin tuntuu että heitäkin voi ruveta kaduttamaan kun kuulee sen noin kahdettakymmenettä kertaa.Dirlandaa maalilauluna. Tämä lienee jotain korkean tason huumoria.
Ehkä olen yksin, mutta Peto on irti maalilaulunu oli ihan hyvä. Sopiva, Suomalainen ja sytyttävä.Ennen Kanada peliä taidettiin mainita että pelaajat ovat itse tuon valinneet. Hauska idea, mutta jotenkin tuntuu että heitäkin voi ruveta kaduttamaan kun kuulee sen noin kahdettakymmenettä kertaa.
Oli niita maaleja joista olisi pitanytkin tulla.Ja syöttöpiste!
On. On ollut kentän huonoin.Onko Vesalainen pelannu tässä ottelussa?
Oot yksinEhkä olen yksin, mutta Peto on irti maalilaulunu oli ihan hyvä. Sopiva, Suomalainen ja sytyttävä.
No ei tuo saa mitään aikaan näissä kekkereissä, taitaa olla aika hiljasta ollu Jokereissakin viime aikoina? Ykkösen laituri, ykkös yv maalitykki, ei näin. Pitäs oikeesti vetää ne haalarit niskaan ja alkaa pelaamaan eikä leijua sillä että onnistuu jossain KHL, et sä mikään Laine oo hei Tolvanen vaikka niin kuvitteletkin. Tosta on helvetin pitkä matka NHL mitä nykyään esittää kerta se ilmeisesti teinin tavoite on?Avaisitko vähän enemmän?
Ennen Kanada peliä taidettiin mainita että pelaajat ovat itse tuon valinneet. Hauska idea, mutta jotenkin tuntuu että heitäkin voi ruveta kaduttamaan kun kuulee sen noin kahdettakymmenettä kertaa.
On. On ollut kentän huonoin.
Miten tuo "esittäminen" ilmenee? Vähän kuivempaa erinomaisen alkukauden jälkeen, kummallista jos olisi maha jotenkin täynnä tässä vaiheessa.No ei tuo saa mitään aikaan näissä kekkereissä, taitaa olla aika hiljasta ollu Jokereissakin viime aikoina? Ykkösen laituri, ykkös yv maalitykki, ei näin. Pitäs oikeesti vetää ne haalarit niskaan ja alkaa pelaamaan eikä leijua sillä että onnistuu jossain KHL, et sä mikään Laine oo hei Tolvanen vaikka niin kuvitteletkin. Tosta on helvetin pitkä matka NHL mitä nykyään esittää kerta se ilmeisesti teinin tavoite on?
Joo. Toivottavasti putoavat mahdollisimman nopeasti tai tekevät ainakin mahdollisimman vähän maaleja, niin ei tarvi kuunnella.Ja varsinkin meitä katsojia. Voi perkeles jos vielä jossakin finaalimatsissakin pitäisi sitä kestää.
Pitäisi kestää enemmän jos Kotkaniemi ja Turkulainen olisivat kisoissa. Kuokkanenkin kuuluisi yli-ikäisenä B:n mestikseen.Ja varsinkin meitä katsojia. Voi perkeles jos vielä jossakin finaalimatsissakin pitäisi sitä kestää.