Luistimesta menee, mutta ei muuta vaihtoehtoa kuin hyväksyä.
Tiistaihin asti joudut oottamaan, joten kannattaa ottaa evästä.Se on siiiiinä. Mä lähden torille. Kuka lähtee messiin. Haetaan maanantaina limuviinaa
Slovakia is not Canada.Siellä voi videotuomari taas yllättää.
Nyt ei ole P-amerikkalainen joukkue vastassa.Siellä voi videotuomari taas yllättää.
Kanadaa vastaan Luukkonen puolusti huonosti ja Tanskaa sekä Slovakiaa vastaan Luukkonen hyökkää huonosti. Taitaa johtua siitä, ettei nuori poika kestä paineita, jotka hänelle on luotu niin maalivahtina, puolustajana kuin hyökkääjänä.Jaa nyt on Luukkosen vika jo sekin, kun Suomi ei tee maalia?
Onpas mennyt tunteisiin.Kanadaa vastaan Luukkonen puolusti huonosti ja Tanskaa sekä Slovakiaa vastaan Luukkonen hyökkää huonosti. Taitaa johtua siitä, ettei nuori poika kestä paineita, jotka hänelle on luotu niin maalivahtina, puolustajana kuin hyökkääjänä.
Nyt kolmonen on jämäketju Innala-Ikonen-Tuulola. Miltä Suomen peli näyttäisi jos se olisi Kotkaniemi-Luostarinen-Turkulainen?
Se joo tuntuu aina näillä kyläseurojen faneilla.Onpas mennyt tunteisiin.
Saamieni tietojen mukaan pelaisivat yhteen paremmin kuin PuLa-Aho.Nyt kolmonen on jämäketju Innala-Ikonen-Tuulola. Miltä Suomen peli näyttäisi jos se olisi Kotkaniemi-Luostarinen-Turkulainen?
Vastauksia kiitos Pohjois-Karjalasta, Keski-Suomesta, Lapista ja Ahvenanmaalta. Vastausaikaa kello 4.00 asti.Nyt kolmonen on jämäketju Innala-Ikonen-Tuulola. Miltä Suomen peli näyttäisi jos se olisi Kotkaniemi-Luostarinen-Turkulainen?
Itse laittaisin kuitenkin Jepun sentteriksi. Sen verran kokonaisvaltainen pelaaja, että sentterinä saisi hänen vahvuudet paremmin esille.Nyt kolmonen on jämäketju Innala-Ikonen-Tuulola. Miltä Suomen peli näyttäisi jos se olisi Kotkaniemi-Luostarinen-Turkulainen?
Jos sitäkäänJääskä ei tule ikinä vetämään NHL-joukkueen paitaa päälleen, ellei itse osta sitä fanishopista. Uran maksimitaso on Liigassa 3/4-ketjussa.