Mun mielestä Juolevi on ollut Suomen paras pakki tässä pelissä.Ei valitettavasti ollut jinxaus, kun kirjoitin viestin maalin jälkeen.
Mun mielestä Juolevi on ollut Suomen paras pakki tässä pelissä.Ei valitettavasti ollut jinxaus, kun kirjoitin viestin maalin jälkeen.
Suomi johtaa Slovakiaa joka voitti Usan joka voitti Kanadan.
Jatkoajan foorumi: "Saatanan tunarit tulkaa pois sieltä!"
Ja kun Suomi hävisi Kanadalle, saadaan kiva oravanpyörä.Suomi johtaa Slovakiaa joka voitti Usan joka voitti Kanadan.
Pelikohtainen paremmuus ei kerro mitään.Suomi johtaa Slovakiaa joka voitti Usan joka voitti Kanadan.
Näyttää siltä kuin olisi juuri lurauttamassa aarian - sopraanoäänellä.
Vesalainen on kyllä aivan pihalla.
Oli tuo hyvä neliön puhkova syöttö suoraan lapaan Tolvaselta. Muuten pelannut kyllä huonosti kuten koko ketju.Minäkin olisin saanut kiekon tuosta Juoleville. Eeli ei tehnyt ennen tuota mitään muuta kuin hiihteli ja menetti kiekkoa.
Me ollaan mestareita. Torille
Tämä. Kyllähän pelit menevät melko useinkin ristiin eikä Suomen peli ole mitään hyvää ollut, mutta ei voi kuin ihmetellä tätä paskamyrskyn määrää. Suomi kuitenkin tällä tuloksella nousemassa lohkokakkoseksi juurikin yhden koko kisojen ennakkosuosikin eli USA:n ohi.Suomi johtaa Slovakiaa joka voitti Usan joka voitti Kanadan.
Eeli, Eeli, Eeli.
Hypejuna Laineen tasolla.
VPNTietääkö joku näkyykö Suomen peli streamina jossain? Olen ulkomailla niin ei Yle toimi.
Tästä olen täysin samaa mieltä. Nyt me nähdään mihin tämä nykyajan minä, minä, meno on johtamassa. Ei vaan tälläsellä pienellä maalla ole varaa tuollaiseen. Aina on oltu ja pärjätty kun ollaan pelattu joukkueena, se oli se mitä kaikki pelkäsi. Suomi oli maailman paras joukkue! Sitä kirosi joka maa kun tuli Suomi vastaan, koska joukkue oli aina parempi kuin yksilöt. Nyt on vaan yksilöitä, paitsi noi alakenttien duunarit, joita kiinnostaa muukin kuin omat tehot.Enaa ei olla perinteisia altavastaajia jolloin on vain pakko pelata joukkueena ja tiiviina. Nyt ollaan ennakkosuosikkeja ja yksilot saa vastuuta. Molemmissa puolensa mutta tuntuu menevan joskus yli jo itseluottamus. Silti mielummin odotan tuloksia kuin toivon niita
Koko kansan Eeli!Ylelle ollaan kännissä, kun sama insertti pyörii taas?
Paitsi huomenna tulee levännyt ja Kanada voiton huuman USA vastaan.Tämä. Kyllähän pelit menevät melko useinkin ristiin eikä Suomen peli ole mitään hyvää ollut, mutta ei voi kuin ihmetellä tätä paskamyrskyn määrää. Suomi kuitenkin tällä tuloksella nousemassa lohkokakkoseksi juurikin yhden koko kisojen ennakkosuosikin eli USA:n ohi.