Mäkisen mukaan pisti mailan palasiksi ja otti uuden tilalle.Mikäs Haulalle tuli kun kentältä suoraan koppiin meni? Joukkueen huoltokin vähän huuli pyöreenä katseli perään, että mitäs toi tonne paino? Vessatauko?
Mäkisen mukaan pisti mailan palasiksi ja otti uuden tilalle.Mikäs Haulalle tuli kun kentältä suoraan koppiin meni? Joukkueen huoltokin vähän huuli pyöreenä katseli perään, että mitäs toi tonne paino? Vessatauko?
Minun pelissä juuri näin. Olettaisin, että kiekonmenetykset on jo kolme tai neljä. Ja pääasiassa kikkailutkin pysähtyneet ensimmäiseen mieheen.En tiiä katonko eri peliä kuin muut, mutta itestä taas tuntuu et tosi monet Columbuksen hyökkäykset joissa Laine on saanut kiekon, on tyssännyt Laineen turhaan kikkailuun tai huonoon syöttöön. Ei se oikein auta et kikkailee parista kaverista ohi jos siihen kolmanteen mennettää kiekon ja kaveri pääsee hyökkäämään..
Kyllähän noita on ollut. Ehkä kuitenkin muutoin näyttää edes siltä, että kiinnostaa muihin nähden. Muutamia ihan hyviä riistojakin ottanut. Koko jengi on aika alakuloisen oloinen.Minun pelissä juuri näin. Olettaisin, että kiekonmenetykset on jo kolme tai neljä. Ja pääasiassa kikkailutkin pysähtyneet ensimmäiseen mieheen.
Minun pelissä juuri näin. Olettaisin, että kiekonmenetykset on jo kolme tai neljä. Ja pääasiassa kikkailutkin pysähtyneet ensimmäiseen mieheen.
Jouko Myrrä taitaa olla vapaana?Columbukselle nolla pistettä ja Jalonen mukaan Tampereen reissulta.
Coloradolta meni mestaruuteen MacKinnon varauksen (2013) jälkeen kahdeksan vuotta. Kausi 13-14 oli suonenveto Patrick Roy'n valmennuksessa ja sitten kolme vuotta ulkona pleijareista.No Columbuksen tapauksessa se ei näytä varsinkaan olevan nopeaa. Edellisen kerran kun oli palaset kasassa, niin sakkasi jatkopeleissä ja palaset levisivät. 22 vuotta NHL:ssä ja edelleen todella hajutonmautonväritön. No ehkä se kuitenkin siitä sitten muutaman vuoden päästä.
Voi sitten potkia pois kun on noustu sarjakärkeen.Jouko Myrrä taitaa olla vapaana?
No tähän nähden ja tämän jälkeen iso nousu on varsin todennäköistä, kun ei tuosta oikein alaspäin voi ainakaan enää mennä.Mut eiks Mäkinen sanonut, että Columbus tekee isoa nousua tällä kaudella?!