Mitä nämä spekuloi jollain Leijonien olympiajengillä. Miten EHT-kisat liittyvät NHL-lähetykseen millään tavalla? Tämänkö takia minä niitä veroja maksan perkele.
Totta. Äsken tuli jo kyyneleet silmiin.Antti Pennaselle seuraavaan lähetykseen kokoa isompi paita päälle. Tiedän tunteen, mies kärsii.
Joo, mun mielestäni myös ihan ok. Ei mikään spektaakkeli, muttei mitään ripuliakaan. Ekaksi lähetyksessä varsinkin oikein jees.Yleisesti ottaen Yleltä ihan hyvää tekemistä, ennakkostudio olisi voinut olla pidempi mutta muuten hyvä.
Tietääkö joku mikä tolkku siinä oli että Seattle kasasi näin kakan jengin niillä ilmaisilla valinnoillaan?
Mä vaan muistelen niitä rostereita mitä silloin pyöritettiin että mimmosta nimeä sieltä olisi ollut mahis saada, ja sitten kun kattoo näitä nimiä jotka siellä on, niin kumman kökösti meni. Jotain silloin muistaakseni arvailtiin että siellä olisi jotain ihme diilejä ollut muiden jengien ja vapaiden pelaajien kanssa kun näin huonosti nyt valitsivat, mutta ei ne nyt sit tainneet oikein mitään ihmeellisiä diilejäkään olleet tehneet. Giordano ja Eberle melkein ainoot nimet jotka tuolta jotain sanoo, no joo Larsson ja Oleksiak kanssa, miksei Donato ja Donskoikin jopa, mutta ei oikein ketään ykköskorin nimeä tuolla ole. Joku McCann on tehnyt maaleja, mulle ei sano tuo nimi mitään.Koska Vegas.
Sama housujen kinttuun nykäisy ei onnistu kahta kertaa.
Komea oli veto!Gourde tasoittaa.
Oli ihan tyylikäs estäminenkin ennen maalia Kreiderilta.