Otteluseuranta 30.–31.1.2022

  • 6 047
  • 104

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Mitä nämä spekuloi jollain Leijonien olympiajengillä. Miten EHT-kisat liittyvät NHL-lähetykseen millään tavalla? Tämänkö takia minä niitä veroja maksan perkele.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mitä nämä spekuloi jollain Leijonien olympiajengillä. Miten EHT-kisat liittyvät NHL-lähetykseen millään tavalla? Tämänkö takia minä niitä veroja maksan perkele.

Siinä oli aasilla siltoja jotta Pennanen pääsi vertaamaan Poweria Adam Foxiin. Itse olisin ehkä Hedmanin suunnalta hakenut vertailukohtaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Yleisesti ottaen Yleltä ihan hyvää tekemistä, ennakkostudio olisi voinut olla pidempi mutta muuten hyvä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tietääkö joku mikä tolkku siinä oli että Seattle kasasi näin kakan jengin niillä ilmaisilla valinnoillaan?
 

Kiikarit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Ei näy Ylen budjetti kyllä studiossa. Vieraat melkein laitettu lattialle istumaan, ei ihme että on niin surkean näköisiä heppuja studiossa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Yleisesti ottaen Yleltä ihan hyvää tekemistä, ennakkostudio olisi voinut olla pidempi mutta muuten hyvä.
Joo, mun mielestäni myös ihan ok. Ei mikään spektaakkeli, muttei mitään ripuliakaan. Ekaksi lähetyksessä varsinkin oikein jees.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koska Vegas.

Sama housujen kinttuun nykäisy ei onnistu kahta kertaa.
Mä vaan muistelen niitä rostereita mitä silloin pyöritettiin että mimmosta nimeä sieltä olisi ollut mahis saada, ja sitten kun kattoo näitä nimiä jotka siellä on, niin kumman kökösti meni. Jotain silloin muistaakseni arvailtiin että siellä olisi jotain ihme diilejä ollut muiden jengien ja vapaiden pelaajien kanssa kun näin huonosti nyt valitsivat, mutta ei ne nyt sit tainneet oikein mitään ihmeellisiä diilejäkään olleet tehneet. Giordano ja Eberle melkein ainoot nimet jotka tuolta jotain sanoo, no joo Larsson ja Oleksiak kanssa, miksei Donato ja Donskoikin jopa, mutta ei oikein ketään ykköskorin nimeä tuolla ole. Joku McCann on tehnyt maaleja, mulle ei sano tuo nimi mitään.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Noniin nyt on "omat maalit" 1-1 Pittsburghissa.
 

iLUZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kappas, 90-luvun Hackmanin kypärät on näköjään myyty kaikessa hiljaisuudessa Los Angelesiin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mikä joukkue ottaa ensimmäisenä käyttöönsä Cooperallit? Ai niin, Flyers ehti jo 1981-82. Niin kuin ringetteä olisivat pelailleet.
 

Liitteet

  • flyers-long-pants-bennettjpg.jpg
    flyers-long-pants-bennettjpg.jpg
    78,1 KB · kertaa luettu: 80

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kannattaisikohan Kapanen myydä, kun on joutunut Sullivanin koirankoppiin? Mielenkiintoista olisi tietää, miksi nyt on joutunut penkin päähän istumaan… Toki voi siellä jotain injurya olla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Donskoi kun otettiin pois kentältä aikalisän jälkeen niin heti räpsähti. Mutta tämä on silti koulukiusaus ja rasismi.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Seattlelle soisi voiton. Rangersin pitäusi esittää noilla nimillä parempaa.

E: heti perään toinen laser.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Donskoi kun tuli kentälle niin räpsähti omiin. Silti rasimi ja koulukiusaus.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kolmas kerta putkeen, kun kahden maalin johto menetetään Rangersin osalta. Miller taitaa pelastaa tämän!
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Komea oli tämä Millerin johtomaalikin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös