Otteluseuranta 3.–4.5.2022

  • 5 225
  • 119

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Voi vittu nämä jatkoajat ovat kyllä pahoja.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tuolla tavoin olen nähnyt ajettavan maalille kiekon kanssa ja sen jälkeen hyväksytty maali. Vieläpä monen monituista kertaa, kuten olet sinäkin.

Jatkoajalle mennään
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
17 sekuntia meni siihen, että Rantanen laukoi ensimmäistä kertaa ylärimaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä tuolla tavoin olen nähnyt ajettavan maalille kiekon kanssa ja sen jälkeen hyväksytty maali. Vieläpä monen monituista kertaa, kuten olet sinäkin.

Jatkoajalle mennään
No mun mielestä jos sääntökirjan mukaan mennään, niin et sinä voi ajaa mokkea ensiksi vittuun maalilta ja sitten laittaa kiekkoa pömpeliin. Aivan eri tilanne olisi ollut, jos Kakko olisi itse tehnyt maalin ennen kontaktia.

Weegarilta melko omituinen sooloratkaisu ja Caps rankasee heti.
 

Ralph

Jäsen
Pudotuspelit ja Nathan MacKinnon heti maalaa, ei yllätys.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
11 sekuntia ylivoimaa meni siihen, että MacKinnon laukoi ensimmäistä kertaa maaliin. Hienoa!
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä muuten on toi Floridan valmentajatilanne? Miksi Quenneville lähti vetelemään ja onko tuohon nykyiseen valmennukseen luottoa?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Oshie 3-2.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Barkovilla tonttia, mutta ei maistu.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se Chicagon tapaus laitettiin niin pitkälti Q:n piikkiin, että joutui eroamaan. Ei ole minulla luottoa.
Okei, kiitoksia. Tässä mitä on huonosti seuraillut niin tullut siihen tulokseen, että Floridan matka kaatuu valmennukseen. Siis jos kaatuu, olen mielelläni väärässä. Olisi siellä varmaan hyvä olla oikea päävalmentaja.
 
Okei, kiitoksia. Tässä mitä on huonosti seuraillut niin tullut siihen tulokseen, että Floridan matka kaatuu valmennukseen. Siis jos kaatuu, olen mielelläni väärässä. Olisi siellä varmaan hyvä olla oikea päävalmentaja.
Tässä vielä ESPN:n uutinen, jos asiasta haluat lukea enemmän.
 

KukkosLasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Kärpät
Tätä samaahan se on heillä ollut playoffeissa, ei tämä ainakaan minua yllätä yhtään.
Noh eipä tämä joukkue ole kuitenkaan ollut pleijareissa kuin vasta Tampaa vastaan viime vuonna ja hyvän taistelun ne sai aikaan tulevaa mestaria vastaan, puolustus ja alivoima toki vuosi mutta maaleja tuli. Itse ainakin pidän sitä aiempia versioita ihan eri joukkueena kun se niin paljon muuttui ja Panthers oli aika turhake viime kauteen asti. Uskon kyllä että ne tulee vielä vaikken minään ykkössuosikkina pidä mestareiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös